شرور خطرناک، مراسم عروسی را بهم ریخت

دعوای زنان و مردان با چماق و قمه

شرب خمر از سوی فامیل عروس و داماد در تالار عروسی، به نزاع خونین تبدیل شد و سه نفر روانه بیمارستان شدند.
کد خبر: ۵۶۳۴۸۱
نزاع خونین فامیل‌های عروس و داماد در تالار

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا بستو، سرکلانتر هشتم پلیس در این باره گفت: ساعت 22 و 52 دقیقه چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران، وقوع درگیری دسته‌جمعی در یکی از تالارهای عروسی در خیابان وحدت اسلامی به ماموران کلانتری 115 رازی اعلام شد.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند چند مرد جوان در حالی که مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند با چوب، چماق و چاقو به جان هم افتاده‌اند.

سرهنگ بستو خاطرنشان کرد: ماموران بلافاصله پنج نفر از عاملان اصلی درگیری را که شرایط نامتعارف داشته و فحاشی می‌کردند، دستگیر و به خودروی گشت منتقل کردند.

وی یادآور شد: با دستگیری متهمان، سایر نفرات درگیری متواری شدند که با هماهنگی مرکز پیام و حضور نیروهای کمکی از سرکلانتری چهارم و سایر کلانتری‌های همجوار، محل تالار محاصره و تلاش برای دستگیری سایر متهمان از سر گرفته شد.

ماموران ابتدا مهمانان زن را از تالار خارج کرده و پس از جستجو در پارکینگ‌ها، پشت‌بام و دیگر قسمت‌های تالار، 12 نفر از عاملان درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

سرکلانتر هشتم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری 20 متهم در این درگیری، تصریح کرد: در این ارتباط سه نفر از مدیران اصلی تالار عروسی نیز به دلیل اهمال و سستی در انجام وظیفه مبنی بر اجازه مصرف مشروبات الکلی در داخل تالار، بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ رضا بستو با بیان این‌که علت درگیری میان فامیل عروس و داماد، مصرف بیش از حد مشروبات الکلی بوده است، یادآور شد: در این درگیری سه نفر از متهمان که بشدت مجروح شده بودند، به بیمارستان لقمان انتقال یافتند.

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: محل تالار به دلیل نزاع پیش آمده و همچنین تخلفات صنفی متصدیان آن مبنی بر اهمال در کنترل اوضاع تالار و شرب خمر به وسیله مهمانان، از سوی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ پلمب شد.

تمامی متهمان تحویل دادسرا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
۰
۰
باید یك گرزه بزرگ در حلق شان فرو كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها