اهالی جنب‌آباد اردکان در انتظار تحقق وعده مسئولان

پارکی که زباله دانی شد

اهالی جنب آباد که از چندی پیش در انتظار ایجاد فضای سبز به سر می‌برند و سالهاست فقط به تابلوی احداث این فضا دل خوش کرده اند، امروز با حضور در شهرداری اردکان خواستار تحقق وعده مسئولان شدند.
کد خبر: ۵۶۳۳۶۳
پارکی که زباله دانی شد

جمعی از اهالی خیابان نواب صفوی در جنت آباد اردکان با حضور در شهرداری اردکان خواستار بررسی و رفع مشکلات فضای سبز این محله شدند.

این افراد مدعی بودند تابلوی ایجاد فضای سبز سالهاست در این زمین نصب شده اما هیچ اقدامی برای ساخت پارک محله ای و ایجاد فضای سبز این منطقه نشده است.

این مکان در حال حاضر به محلی برای تخلیه زباله های ساختمانی تبدیل شده است.

اهالی این محله از شهردار اردکان و مجموعه شهرداری درخواست کردند برای ایجاد فضای سبز و پارک محله ای در این زمین، اقدامات لازم را انجام دهند.

شهردار اردکان با بیان اینکه در چند نوبت نسبت به پاکسازی این زمین اقدام کرده ایم، اظهار داشت: متاسفانه بعضی از اهالی محل رعایت حال همسایه ها را نمی کنند و با ریختن زباله در این فضا، باعث آلودگی محیط و رنجش خاطر همسایه ها شده اند.

وی افزود: شهرداری اردکان در اسرع وقت نسبت به جمع آوری زباله‌های ساختمانی اقدام خواهد کرد.

محمدعلی مروتی تصریح کرد: مطالب مطرح شده اهالی جنت آباد به منظور رسیدگی به مسئولان مربوطه ارجاع شده است.

وی افزود: هویت مالکین این زمین ها برای شهرداری مشخص نیست و شهرداری عملا نمی تواند اقدامی در آن برای ایجاد فضای سبز انجام دهد.
 
شهردار اردکان اظهارداشت: شهروندان می توانند با معرفی مالکان و متولیان زمین های این چنینی، شهرداری اردکان را برای ایجاد فضای سبز مناسب  یاری دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها