وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد:

جبهه النصره در فهرست سازمان های تروریستی

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که نام جبهه تروریستی النصره را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است.
کد خبر: ۵۶۳۳۳۳
جبهه النصره در فهرست سازمان های تروریستی

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که «ابو محمد الجولانی» سرکرده جبهه تروریستی النصره را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: جولانی در یک نوار ویدئویی اعلام کرده است که هدف نهایی وی سرنگونی نظام حاکم در سوریه و تحمیل شریعت بر کشور است.

در ادامه بیانیه گفته شده است: القاعده عراق جولانی را مامور سرنگونی نظام سوریه کرده است و جبهه النصره تحت فرماندهی وی شهروندان سوری در مناطق مختلف این کشور را قربانی کرده است.

وزارت خارجه آمریکا همچنین چهار نفر از کارمندان دولتی سوریه و دو موسسه مرتبط با نظام حاکم در سوریه یعنی شرکت هواپیمایی سوریه و شبکه تلویزیونی «الدنیا» را در فهرست سیاه خود قرار داده است.

پیش از این «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه پیشنهاد داده بود نام جبهه النصره در فهرست سازمان های تروریستی سازمان ملل متحد قرار گیرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
۰
۰
خیلی جالب است آمریكا خودش سازمانهای تروریستی می سازد و بعد خودش آنها را تحریم میكنند ، مثل القاعده كه توسط خود امریكا تشكیل شد برای جلوگیری نفوذ كمونیست در آسیا و خاورمیانه یا همین النصره كه اول همیت كردند بعد كه جنایات آنها فاش شد مجبور شدند برای حفظ آبروی خود و خود نمایی دفاع از مظلوم و حقوق بشر آنرا تحریم كردند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها