دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر شهر دکتر بهرام جلالی پور ، دکتر مهدی نصیری و افشین زارعی را به عنوان هیات انتخاب بخش «تئاتر امروز شهر» معرفی کرد.
کد خبر: ۵۶۳۱۱۱
هیات انتخاب بخش «تئاتر امروز شهر» معرفی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، دکتر بهرام جلالی پور ، دکتر مهدی نصیری و افشین زارعی اعضا هیات انتخاب بخش ویژه "تئاتر امروز شهر" 38 اثر متقاضی حضور در این بخش را مورد خوانش قرار داده و آثار راه یافته به مرحله بازبینی در این بخش را معرفی خواهند کرد.

در بخش تئاتر امروز شهر که به صورت تخصصی، گونه های نمایشی آپارتمانی، شورایی و محیطی را در به نمایش خواهد گذاشت، برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر برگزار می شود و مجموعه این آثار توسط هیات های انتخاب، بازبینی و داوری جدا گانه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دبیرخانه جشنواره تئاتر شهر اعلام کرد که کار بازخوانی و انتخاب آثار به دلیل تمدید مهلت فراخوان و استقبال غیر منتظره هنرمندان تئاتر و گروه های جوان از دومین جشنواره تئاتر شهر همچنان ادامه دارد.

ازاین رو علی رقم پیش بینی های انجام شده ، نتایج بازخوانی و انتخاب آثار متقاضی حضور در بخش های صحنه ای، خیابانی، تئاتر امروز شهر و... در هفته اول خرداد ماه 92 اعلام می شوند.

دومین جشنواره تئاتر شهر تهران با دبیری شهرام کرمی و به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها