کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صلاحیت داوطلبان را شورای نگهبان مشخص می‌کند و من درباره کسی اظهارنظر نمی‌کنم.
کد خبر: ۵۶۲۷۳۳
درباره صلاحیت کسی قضاوت نمی‌کنم

علی اکبر ولایتی امروز سه شنبه پس از حضور در اهواز و دیدار با آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به فارس گفت: در انتخابات ریاست جمهوری که پیش‌رو داریم، کاندیداهای مختلفی حضور دارند که صلاحیت این کاندیداها را شورای نگهبان تایید می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تایید صلاحیت‌ها امیدوار هستیم انتخابات رقابتی و پرخروش و با شرکت هر چه بیشتر مردم صورت گیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مطمئناً هر شخصی که مردم به وی رأی بیشتری دهند، رئیس جمهور خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با حمایت رئیس جمهور از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: من بنا ندارم درباره دیگران که ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارنظر کنم و نمی توانم در رابطه با اینکه چه کسی صلاحیت دارد، قضاوتی داشته باشم.

ولایتی با بیان این که صلاحیت داوطلبان را شورای نگهبان مشخص می‌کند، تصریح کرد: آنچه به من مربوط است، دیدار از استان قهرمان خوزستان است که نقش اول را در دوران دفاع مقدس داشته است.

ولایتی در پاسخ به این سوال که در رقابت انتخابات باقی خواهد ماند یا نه، بیان داشت: من تا پایان رقابت باقی خواهم ماند و در صورت انتخاب شدن دولتی با ویژگی‌های متدین، تجربه‌دار، متخصص، معتدل و مشورت‌پذیر خواهم داشت.

وی شعار دولت خود را «دولت متمم» عنوان کرد و گفت:جزوه‌ای را تحت عنوان «دولت متمم» با پنج مشخصه تهیه کرده‌ام که خلاصه‌ای از برنامه‌های من در آن بیان شده است.

کاندیدای ریاست جمهوری در پایان گفت: در اهواز پس از زیارت گلزار شهدا به دیدار نمایندگان ولی فقیه در اهواز می‌روم و ساعت شش بعداز ظهر قبل از نماز مغرب یک دیدار مردمی خواهم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
HASNA
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
۰
۰
ضمن تقدیر و تشكر از مواضع بحق و منطقی و اسلامی آقای دكتر ولایتی كه مانند بعضی ها نیستند ، بجای اینكه از خودشان و برنامه هایشان برای مردم بگویند . دائما بدگویی و احتمال نیامدن و آمدن و تایید یا عدم تایید و كارشكنی بر علیه رقبای خود می كنند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها