به بهانه روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار

شعر گفتن با ذهن و زبان مردم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی، به میزبانی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۵۴۱
برگزاری جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی

حجت الاسلام محمد باقر کریمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی 23 و 24 شهریور ماه امسال برگزار می شود، ادامه داد: این جشنواره با هدف گسترش فعالیتهای فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه حضرت ثامن الحجج (ع) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار فاخر ادبی در زمینه سیره آسمانی آن حضرت برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره بین المللی تا پایان مرداد ماه امسال فرصت دارند آثار خود را به نشانی ارومیه، بلوار ارشاد، روبروی بیمارستان امام خمینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، دبیرخانه دائمی جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی ارسال کنند، افزود: فضائل، مناقب، مودت و سیره پاک امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان و همچنین امامزادگان و توسل و معجزات از جمله موضوعات آثار ارسالی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اجرای یک هزار و 200 برنامه فرهنگی در سطح استان طی سال جاری خبر داد و اعلام کرد:  این برنامه های متنوع در بخش های استانی، منطقه ای، کشوری و بین المللی برای اجرا در شهرهای مختلف استان برنامه ریزی شده‌اند.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: نمایشگاه های مختلف کتاب و علوم قرآنی، نمایشگاه خوشنویسی، کاریکاتور، هنرهای تجسمی، آثار گرافیکی، محافل انس با قرآن کریم، جشنواره شعر و تئاتر و همایشهای مختلف هنری، تجلیل از هنرمندان، نمایشگاه های گروهی و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها