امروز اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آنها به نقل از محمد هاشمی برادر علی اکبر هاشمی رفسنجانی گفته شده بود که برخی از آیات عظام خواستار نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات شده‌اند؛ محمد هاشمی به این اخبار پاسخ داد و اعلام کرد محتوای اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره دیدار وی با آیت‌الله سیستانی به هیچ وجه مورد تأیید نیست.
کد خبر: ۵۶۱۶۳۲
تکذیب دعوت از هاشمی رفسنجانی

 به گزارش جام‌جم آنلاین «محمد هاشمی» رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکذیب خبر برگزاری نشست خبری امروز در دفتر مجمع؛ توضیحاتی را درباره اخبار منتشر شده درباره دیدار وی با آیت‌الله العظمی سیستانی بیان کرد.

در توضیحات محمد هاشمی آمده است:اینجانب در مورد سفر اخیرم به کشور عراق تاکنون با هیچ رسانه‌ای اعم از خبرگزاری، سایت خبری یا روزنامه صحبتی نداشته‌ام، ولی متأسفانه به نقل از اینجانب مطالبی در خصوص دیدارم با آیت‌الله‌العظمی سیستانی در برخی رسانه‌ها مطرح شده که محتوای خبر به هیچ وجه مورد تأیید اینجانب نمی‌باشد.

او همچنین افزود: ادعای برخی رسانه‌ها در مورد نشست خبری ساعت 15 امروز در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به شدت تکذیب می‌شود.

دفتر آیت‌الله وحید خراسانی: از کسی برای نامزد شدن دعوت نکرده‌ایم

روزنامه شرق در تیتر یک امروز خود به نقل از خبرگزاری ایلنا اعلام کرده بود که آیت‌الله وحید خراسانی خواستار نامزدی آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو شده است. دفتر این مرجع عالیقدر با انتشار اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

 در اطلاعیه دفتر آیت‌الله وحید خراسانی آمده است: پیرو سؤالات مکرری که از دفتر معظم له در پی انتشار بعضی اخبار مبتنی بر تماس آیت الله العظمی وحیدخراسانی- مدظله العالی- با بعضی اشخاص برای کاندیدا شدن، به اطلاع می رساند معظم‌له هیچ تماس تلفنی و غیره در این خصوص با کسی نداشته و از شخصی درخواستی نکرده‌اند و در این موضوع نظری نسبت به احدی ندارند.

دفتر آیت الله سیستانی دعوت از هاشمی برای شرکت در انتخابات را تکذیب کرد

دفتر آیت الله العظمی سیستانی خبر منتشر شده از سوی این مرجع تقلید شیعیان در خصوص دعوت از آیت الله هاشمی برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

قبل از این نیز دفتر این مرجع تقلید در تهران، نسبت به بیانیه منتسب به آیت الله سیستانی مبنی بر واجب بودن کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی ابراز بی اطلاعی و اعلام کرده بود این خبر را تائید و یا تکذیب نمی کند.

در اطلاعیه‌ای که از سوی پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی وحید خراسانی منتشر شده، آمده است: پیرو سؤالات مکرری که از دفتر معظم له در پی انتشار بعضی اخبار مبتنی بر تماس حضرت آیةالله العظمی وحیدخراسانی- مدظله العالی- با بعضی اشخاص جهت کاندیدا شدن گردیده است، به اطلاع می رساند : معظم له هیچ تماس تلفنی و غیره در این خصوص با کسی نداشته و از شخصی درخواستی نکرده اند و در این موضوع نظری نسبت به احدی ندارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
تروخدا كاندیدا بشین آقای رفسنجانی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
جام جم طوری اخبار منتشر می كنی كه جانب داری شما از طیف های خاص تابلوست در حالی كه بزرگترین و مهمترین رسالت خبرگزاریها بی طرفی و انعكاس واقعیات است شما باید به مردم راستش را بگویید كه چرا از حضور آقای رفسنجانی وحشت دارید!
محمد
United States
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
افرادی كه اینجا كامنت برای آمدن هاشمی میگذارند تورم های 50 درصدی ایشان و فامیل بازی ایشان را یاد ندارند ؟.

نیازمندی ها