عکس و فیلم | دستگیری باند مسلح «ر.م»
 مأموران پلیس اطلاعات رشوه ۱۰۰میلیونی را رد کردند

عکس و فیلم | دستگیری باند مسلح «ر.م»

رییس کلانتری 211 «قلعه نو» از دستگیری 9 شرور زورگیر در جاده ورامین خبر داد و افزود: این متهمان در پاتوق خود از سوی ماموران این کلانتری غافلگیر و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۶۱۰۷۰
غافلگیری 9 شرور زورگیر در مخفیگاهشان

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، ستوانیکم داوود آقازاده گفت: با شکایت های متعدد از سوی شهروندان در خصوص تردد و فعالیت تعدادی اراذل و اوباش محدوده مذکور و ایجاد مزاحمت های خیابان برای شهروندان در خصوص سرقت و زورگیری تیم های عملیاتی این یگان برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در خصوص دستگیری متهمان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به آموزش های ارایه شده به ماموران کلانتری و همچنین بررسی نقاط آلوده و پاتوق متهمان ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه 9 شرور مست را شناسایی کرده و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

رییس کلانتری 211 «قلعه نو» اضافه کرد: در عملیات انجام شده از سوی ماموران این کلانتری که شب گذشته صورت گرفت ماموران موفق شدند این 9 متهم را در پاتوق خود غافلگیر و بازداشت کرده و در بازرسی از محل پاتوق آنها سه قبضه قمه بزرگ، یک گاز اشک اور،سه موتورسیکلت و مقادیری شیشه کشف و ضبط کنند.

ستوانیکم آقازاده تصریح کرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند که با افراد مذکور به کلانتری سوابق آنها مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام شرارت و زورگیری بازداشت شده اند.

گفتنی است بعد از تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قضایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

newsQrCode
برچسب ها: اراذل اوباش
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها