مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: امکان بازدید مجازی از مکان های مهم تاریخی و گردشگری این استان فراهم شد.
کد خبر: ۵۶۰۱۱۹
بازدید مجازی از مکان‌های دیدنی استان سمنان

حمید یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر امکان بازدید 10 بنای تاریخی استان سمنان فراهم شده است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این اداره کل بخش «گردشگری مجازی» نسبت به بازدید از این بناها اقدام کنند.

وی گفت: «حمام پهنه»،«خانه تدین»، «مسجد جامع»، «مسجد امام» و «میدان ارگ» در سمنان، «امامزاده و مقبره بایزید بسطامی» در شاهرود، «تاریخانه» و «چشمه علی» در دامغان و «موزه اقوام» و «کاروانسرای دهنمک» در گرمسار و آرادان از جمله بناهایی هستند که امکان بازدید آنها در تور مجازی فراهم شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه در این بازدید مجازی امکان حرکت در قسمت‌های مختلف مکان مورد نظر با زاویه چرخش 360 درجه‌ای تصویر فراهم شده است، گفت: بزرگنمایی و نزدیک شدن به اجزای فضا، ارتباط و اتصال فضاهای داخلی و خارجی، نمایش تمام صفحه از جمله امکانات این تور مجازی است.

یزدانی، برخورداری از موزیک زمینه متناسب با فضا، نمایش لحظه ای موقعیت بازدید کننده، برخورداری از نقشه ماهواره ای آن لاین، نمایش اطلاعات متنی و ... را از دیگر امکانات این تور مجازی عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار، تهیه تور مجازی از سایر مناطق گردشگری این استان انجام می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها