سه مرد که به بهانه جابه‌جایی مسافر، پسر جوانی را ربوده و پس از سرقت اموالش، قصد داشتند با محبوس کردن وی در خانه‌ای در جنوب شهرری، از خانواده‌اش اخاذی کنند، ناکام مانده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۵
ناکامی 3 آدم‌ربا در اخاذی از خانواده یک جوان

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش پسر جوانی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهر ری علیه سه مرد به اتهام آدم ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز حادثه سوار یک دستگاه خودروی پژو شدم که دو مسافر دیگر هم داشت. در میانه راه یکی از مسافران با چاقو و دیگری با قمه‌ مرا تهدید و گوشی تلفن همراه و پول و لباس‌هایی را که خریده بودم، سرقت کردند.

شاکی یادآور شد: آدم‌رباها پس از سرقت، به قصد اخاذی از خانواده‌ام قصد داشتند مرا به خانه‌ای منتقل کنند و چند روزی در مخفیگاهشان زندانی کنند تا بتوانند برای آزادی‌ام، از خانواده‌ام پول بگیرند.پس از طی مسافتی، آنها با همین نیت در خیابانی در جنوب شهرری خودرو را متوقف کردند تا مرا به خانه‌ای در همان محل منتقل کنند. در آن هنگام با دیدن یک زن جوان که با خودرو قصد عبور از محل را داشت، فریاد زده و درخواست کمک کردم. راننده زن با شنیدن صدای کمک‌خواهی‌ام از خودرو پیاده شد و قصد نزدیک شدن به خودروی آدم رباهای خشن را داشت که آنها خودرورا روشن کرده و ‌خواستند از محل دور شوند.

شاکی اضافه کرد: زن جوان با دیدن این صحنه سوار خودرویش شد و راه آنها را سد کرد. همان موقع خودروی آدم‌رباها به دلیل سرعت بالا با جدول کنار خیابان برخورد کرد و متوقف شد و من نیز در این فرصت از خودرو پیاده شده و فرار کردم.آدم‌ربا‌ها نیز که با دیدن مردم وحشتزده شده بودند، سراسیمه با خودرو متواری شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
2
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
نتیجه چه شد
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
چرا نگرفتنشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها