مرد خواستگار وقتی موفق به ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش نشد، تصاویر خصوصی وی را سرقت و همراه شماره تلفن‌هایش در اینترنت منتشر و برایش ایجاد مزاحمت کرد و از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۸۲۶۶
انتقام اینترنتی خواستگار شکست‌خورده

به گزارش جام‌جم، سرهنگ عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: چندی پیش زن جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با ارائه شکایتی عنوان کرد، تصاویر خصوصی‌اش در اینترنت منتشر شده و مدتی است افرادی از شهرهای مختلف کشور با تلفن همراه و خانه وی تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند با آنها ارتباط دوستی برقرار کند و در ادامه متوجه شده، تصاویر وی همراه شماره تلفن‌هایش در اینترنت منتشر شده است.

دستگیری متهم

عرفانی خاطرنشان کرد: با شروع تحقیقات برای دستگیری مزاحم اینترنتی، دو روز پیش ماموران فتا، مخفیگاه او را شناسایی و وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

متهم در بازجویی ادعا کرد با شاکی زن آشنایی نداشته و نمی‌داند چه کسی تصاویر خصوصی و شماره تلفن‌هایش را در فضای مجازی منتشر کرده است.

متهم یک آشنا بود

در پی اظهارات متناقض متهم، او در مواجهه حضوری با شاکی، از سوی وی شناسایی شد. زن شاکی گفت: او همان فردی است که قبلا با او ارتباط دوستی داشته و درصدد ازدواج با یکدیگر بودند، اما پس از اختلاف میان خانواده‌هایشان به ارتباط خود پایان داده و مدتی بعد با فرد دیگری ازدواج کرده و از آن زمان از مرد جوان اطلاعی نداشته است.

اعتراف به انتقامگیری اینترنتی

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیق مشخص شد، متهم وقتی موفق به ازدواج با شاکی نشده، قصد انتقام از او را داشته تا این که یک روز هنگام ملاقات با شاکی، از غفلت او استفاده کرده و با انتقال تصاویر خصوصی زن جوان از گوشی تلفن همراهش به تلفن همراه خود، تصاویر و شماره تلفن‌هایش را در اینترنت منتشر و برایش ایجاد مزاحمت کرده است.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهرداد عزیز همه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
۰
۰
خاك بر سرش كه گیر افتاده

نیازمندی ها