اعضای باندی که ضمن کمین در اطراف بانکها و دستگاه های ATM اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، با اقدام اطلاعاتی ماموران کلانتری 150 تهرانسر شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۵۷۷۰۴
دستگیری سارقان زورگیر

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس،سرگرد مسلم قاسم آبادی رییس کلانتری 150 تهرانسر گفت: ساعت23 شب گذشته مرد جوانی که مضطرب و نگران به نظر می رسید ضمن مراجعه به این کلانتری ماموران را در جریان ربودن وجوه نقد خود توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید قرار داد.

به دنبال اظهارات مالباخته، ماموران پس از اطمینان از صحت گفته های وی بلافاصله پرونده ای تشکیل و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در ادامه تیمی از ماموران زبده دایره تجسس کلانتری مسئولیت رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

ماموران در اولین گام از رسیدگی ابتدا مشخصات زورگیران را از مالباخته اخذ و آن را از طریق مرکز پیام به تمام واحدهای گشتی ابلاغ کردند.

سرگرد قاسم آبادی افزود: با اعلام مشخصات خودروی زورگیران، گشتزنی های هدفمند در نقاط حساس آغار شد و ساعاتی بعد پراید مورد نظر در یکی از محلات منطقه تهرانسر در حالیکه سرگرم پرسه زنی و پیدا کردن طعمه دیگری بود شناسایی شد.

ماموران ضمن زیر نظر گرفتن خودرو مذکور متوجه شدند این همان خودرویی است که سرنشینان آن ضمن کمین در اطراف بانکهایی که در محلات خلوت منطقه وجود دارند از شهروندانی که برای دریافت پول به دستگاه های خودپرداز مراجعه می کنند، زورگیری می کند.

با تجمیع این اطلاعات ماموران در اقدامی ضربتی راننده و سرنشین خودرو پراید را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

با انتقال متهمان به کلانتری آنان تحت بازجویی پلیسی قرار گرفتند دو جوان زورگیر ابتدا منکر هرگونه سرقت و زورگیری شدند اما وقتی از سوی شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند به ناچار لب به سخن گشوده و به جرم خود اعتراف کردند.

در ادامه ماموران ضمن تماس تلفنی با چند تن از شکات که طی روزهای گذشته مورد زورگیری این متهمان قرار گرفته بودند خواستند تا در کلانتری جهت شناسایی حضور یابند.

رییس کلانتری 150 تهرانسر خاطرنشان کرد: با مراجعه شکات به کلانتری ضمن مواجهه حضوری متهمان از سوی مالباختگان و شاکیان شناسایی شدند که در نهایت متهمان به جندین فقره زورگیری و سرقت اعتراف داشتند.

گفتنی است، پرونده متهم به همراه شکات حسب دستور مقام قضایی برای بررسی بیشتر و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها