رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

باند رمالان در مشهد متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: افرادی که اقدام به رمالی در مشهد می‌کردند و دختران و زنان بسیاری را فریب می‌دادند با اعلام شکایت شهروندان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۷۶۹۵
باند رمالان در مشهد متلاشی شد

حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر این که فردی در مشهد با ادعای کارگشایی و بخت گشایی در مشکلات مردم اقدام به رمالی و طالع‌بینی کرده و از این طریق مرتکب کلاهبرداری می‌شود پرونده‌ای تشکیل و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پاتوق متهم مورد نظر را شناسایی و زیر نظر گرفتند.

بیدمشکی ادامه داد: تحقیقات بعدی پلیس نشان می‌داد بیشترین مراجعان این رمال شیاد، دختران و زنان جوان هستند که به امید بخت‌گشایی، حل مشکلات زناشویی و مسایل خانوادگی و حتی گشایش در کار و در مواردی نیز دعا برای شرکت در امتحانات درسی به این محل رفت و آمد دارند و طعمه اعضای باند می‌شوند.

وی بیان کرد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات پرونده، هماهنگی مقام قضایی متهم شیاد و دو همدستش که زن و مردی جوان هستند را در محل دستگیر کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل، ادوات جرم مانند آینه و استخوان گوسفند کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی مالباختگان و افرادی که طعمه این حیله‌گران قرار گرفته‌اند خواستارم به منظور تنظیم شکایات و تکمیل پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مراجعه و یا با ستاد خبری این پلیس با شماره تلفن 2183700 تماس حاصل کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
تا افراد ساده لوحی هستند كه خوشبختی رو تو كلام رمال می بینن اوضاع همین آش و همین كاسه !!!

نیازمندی ها