پخش‌کننده آخرین ساخته اصغر فرهادی گفت: با توجه به زمان کمی که برای ما باقی مانده احتمالا تنها باید به زیرنویس فیلم بسنده کنیم.
کد خبر: ۵۵۷۲۴۵
«گذشته» فرهادی با زیرنویس فارسی اکران می‌شود

علی سرتیپی پخش‌کننده آخرین ساخته اصغر فرهادی، گفت: این فیلم سینمایی به احتمال خیلی زیاد پس از اخذ پروانه نمایش در سینمای سرگروه آفریقا به اکران عمومی گذاشته می‌شود.

این تهیه کننده راجع به دوبله «گذشته» گفت: با توجه به زمان کمی که برای ما باقی مانده احتمالا تنها باید به زیرنویس فیلم بسنده کنیم.

این فیلم تنها یک بازیگر ایرانی با نام علی مصفا دارد و گویا مصفا به خاطر تسلطش به زبان فرانسه انتخاب فرهادی است. فرهادی که اسکار را نیز به دست آورده است این روزها با گذشته‌اش بر سر نخل جدالی به پا کرده است.

قبلا فرهادی فکر می کرد که امکان اکران فیلمش در ایران وجود ندارد تا اینکه جواد شمقدری، معاونت سینمایی، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اکران فیلم فرهادی در ایران را بدون اشکال دانست و گفت: اگر فیلم فرهادی با کلیت سینمای ما مغایرت نداشته باشد اکرانش در ایران بدون اشکال است.

گفتنی است هنوز برای گرفتن پروانه نمایش «گذشته» هیچ اقدامی صورت نگرفته و همه سینمایی‌ها معتقدند با توجه به سابقه فرهادی و محبوبیتش میان مردم و سینماگران فیلم جدیدش می‌تواند نظر همه را جلب کند. (نامه نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها