رئیس جمهور در مراسم افتتاح سد و فاز اول نیروگاه گتوند:

سالانه 4.5 میلیون متر مکعب به حجم ذخیره آب کشور اضافه می‌شود

رئیس جمهور در جلسه استانی هیات دولت:

مردم خوزستان حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند

رئیس‌جمهور گفت: مردم خوزستان حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند و ما به عنوان خادمان مردم به این موضوع باور و توجه داریم و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا باری از دوش مردم این استان برداریم.
کد خبر: ۵۵۶۵۶۴
مردم خوزستان حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جریان سفر به استان خوزستان، عصر امروز (دوشنبه) در جلسه استانی هیات دولت با قدردانی از ابراز لطف مردم استان در استقبال پرشور و حماسی از خادمین خود، اظهار داشت: مردم در جریان سفر هیات دولت با حضور حماسی مطالبات آرمانی انقلاب را فریاد می‌زدند و نشان دادند که قوی تر از سال 1357 در میدان حاضر بوده و آماده پیگیری اهداف بلند انقلاب هستند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت برای عمران و آبادانی و پیشرفت خوزستان گفت: دولت توان خود را برای خدمت به مردم خوزستان به کار گرفته و در سالهای اخیر اقدامات بزرگی در سطح استان انجام شده است، به نحوی که در اوایل روی کار آمدن دولت در گرمای تابستان مردم شاهد خاموشی‌های مکرر بودند اما امروز نه تنها خاموشی وجود ندارد بلکه صادرات برق هم از این استان صورت می‌گیرد و در شبکه‌های آبیاری، پتروشیمی،کارخانجات، راه آهن نیز ظرفیت استان چندین برابر افزایش یافته است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: به رغم همه اقدامات انجام شده برای عمران و آبادانی استان خوزستان کارهای باقیمانده زیادی در این استان وجود دارد که باید پیگیری و تکمیل شود و آرزوی دولت این است که خوزستان در همه عرصه‌ها بدرخشد و شهرها و روستاهای این استان آباد و پیشرفته باشد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مردم اقوام و اقشار مختلف خوزستان جزء انقلابی ترین قبایل کشور در طول تاریخ بوده و امروز هم با همه وجود دلبسته آرمانهای انقلاب می‌باشند.

‌آیت‌الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه با قدردانی از توجه دولت به استان خوزستان گفت: انصافا سفر هیات دولت به این استان مملو از خیر و برکات برای مردم خوزستان بوده است و بدون تردید خستگی‌های اعضای محترم هیات دولت و رئیس‌جمهور محترم، همه در راستای سربازی حضرت ولی عصر(عج) است.

وی خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور سخت‌کوش، مقاوم و خستگی ناپذیر که شبانه روز در حال فعالیت است همه ما را به اعجاب واداشته و وقتی به مجاهدت و تلاش ایشان نگاه می‌کنیم، به این موضوع پی می‌بریم که ضعف جسمی با قوت روح جبران می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با عذرخواهی از اقدام صورت گرفته توسط برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: گویا از طرف بعضی دوستان سوء تفاهمی ایجاد شده و برخوردی که شایسته نبود، انجام دادند که اینجانب از طرف خودم از شما عزیزان هیات دولت و به خصوص آقای رحیمی عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: ما برای دولت اسلامی احترام قائل بوده و دولت امام زمان(عج) می‌دانیم و تضعیف آن را جایز نمی‌دانیم و از صمیم قلب قدردان زحمات خدمتگزاران نظام هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها