در برنامه شناسنامه شبکه سوم سیما مطرح شد

ناگفته‌های فرمانده ناجا از ماجرای کهریزک

وکیل اولیای دم یکی از قربانیان ماجرای کهریزک از صدور کیفرخواست جدید برای متهم ردیف اول پرونده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۰۱۹
صدور کیفرخواست جدید برای متهم ردیف اول پرونده کهریزک

سید حسن کمالی اظهار داشت: برای متهم ردیف اول پرونده در خصوص قتل مرحوم کامرانی  کیفرخواست به اتهام معاونت در قتل صادر شده بود که اولیای دم روح الامینی و جوادی فر به موضوع اعتراض کرده و خواستار تفهیم اتهام معاونت در قتل به متهم در ارتباط با قتل فرزندانشان شدند.

وی افزود: پس از این شکایت دادسرا در کیفرخواست به اتهام معاونت در قتل مرحومان کامرانی، روح الامینی و جوادی فر اشاره شده است.

وکیل خانواده کامرانی در خصوص صحبت های حیدری فر در حاشیه سومین جلسه دادگاه که اتهامات را به گردن گرفته و دادستان سابق را بی تقصیر در این اتفاقات معرفی کرده بود نیز گفت : این موضوع اتفاق جدیدی نیست و دادسرا با توجه به این صحبت ها اتهاماتی را به متهم ردیف اول تفهیم و برای او کیفرخواست صادر کرده است.

وی درباره مرخصی سعید مرتضوی در زمان اتفاقات کهریزک اظهار داشت : در این خصوص دادگاه تصمیم گیری خواهد کرد.در صورتی که ادعای وی درست باشد هم مسولیت این اتهامات متوجه او شده است.

کمالی در خصوص روند دادگاه نیز گفت: تاکنون سه جلسه محاکمه برگزار شده است که روند دادگاه تاکنون معمولی و قابل قبول بوده است .

بر اساس این گزارش، چهارمین جلسه دادگاه قضات تعلیق شده کهریزک 9 اردیبهشت در حالی برگزار می شود که در سه جلسه قبل شکایت اولیای دم قربانیان و وکلای آنها قرائت شد . سپس سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به دفاع از خود پرداخت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها