مردی که به خاطر بدهی هفت میلیونی دوست صمیمی‌اش را به قتل رسانده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۵۲۷۵
بدهی 7 میلیون تومانی با شلیک گلوله پرداخت شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 23 و 50 دقیقه 13 بهمن سال گذشته، از طریق مراجعه مردمی به کلانتری144 جوادیه تهرانپارس، به مأموران اعلام شد که در تهرانپارس ـ خیابان جشنواره ـ خیابان زهدی ـ میدان ابوذر، در داخل یک مغازه سوپر مارکت فردی به قتل رسیده است.

با حضور مأموران کلانتری و بررسیهای اولیه مشخص شد صاحب سوپر مارکت به هویت «رامین. ن» ( 28ساله ) در داخل مغازه، بر اثر اصابت گلوله به سر مجروح و به بیمارستان منتقل شده است که در نهایت به علت شدت جراحات یک روز بعد از حادثه جان خود را از دست داد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور قاضی قریشی زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان به تحقیق از خانواده مقتول پرداخته اما آنها عنوان دشتند که از وجود هرگونه اختلاف احتمالی مقتول با فرد یا افراد دیگر بی اطلاع هستند ؛ در ادامه و با شناسایی تعدادی از دوستان مقتول و در تحقیقات به عمل آمده از آنها، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از مدتی پیش، به واسطه پرداخت مبلغ 7 میلیون تومان به یکی از دوستانش به نام میثم، به دنبال بازپس گیری پول خود بوده، اما میثم ـ بنا بر اظهارات اعضای خانواده مقتول از دوستان صمیمی مقتول نیز بوده ـ هر بار به بهانه ای از بازپس دادن پول خودداری و همین موضوع زمینه اختلاف آنها با یکدیگر شده است.

کارآگاهان به تحقیق از میثم. س ( 22 ساله ) پرداختند اما میثم در اظهارات خود منکر هرگونه اطلاع از وقوع جنایت شد و در خصوص بدهی خود به مقتول نیز عنوان کرد: رامین از دوستان صمیمی من بود و با همدیگر در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه کار می کردیم و هیچگونه اختلافی با یکدیگر نداشتیم.

دستگیری قاتل

کارآگاهان اداره دهم، در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص اختلاف مالی مابین مقتول و میثم، به بررسی حساب های بانکی مقتول پرداخته و اطلاع پیدا کردند که مقتول تعداد دو فقره چک از میثم دریافت نموده اما در زمان سررسید چک ها، میثم هیچگونه تلاشی برای پاس نمودن آنها انجام نداده است ؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده و تناقضات بدست آمده از اظهارات اولیه میثم، به دستور مقام قضایی وی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعتراف به جنایت

با دستگیری میثم و ارائه دلایل و مدارک جمع آوری شده و همچنین مواجهه حضوری میثم با دوستانش، نهایتا وی در 28 فروردین امسال لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: به علت بدهی که بابت خرید و فروش گوشی تلفن همراه به رامین داشتم، با یکدیگر دچار اختلاف شده بودیم ؛ هرچه به رامین می گفتم تا به من فرصت بیشتری بدهد تا بتوانم بدهی او را پرداخت نمایم، وی توجهی نمی کرد و به همین علت من نیز تصمیم به قتل او گرفتم ؛ چند روز قبل از [جنایت] یک اسلحه کمری به مبلغ 25 میلیون تومان خریداری کردم ؛ شب حادثه (ساعت 22) به سوپرمارکت رامین رفتم؛ او تنها بود ؛ با وی در خصوص بدهی ام صحبت کرده اما فایده ای نداشت و رامین مجددا مرا تهدید کرد؛ درگیر شدم و در همین زمان، اسلحه را از کمرم بیرون کشیده و یک تیر به سمت رامین شلیک کرده و سریعا از محل متواری شدم ؛ سپس اسلحه را در محل مناسبی در حوالی دانشگاه رودهن خاک نمودم.

با اعتراف صریح متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با هدایت متهم موفق به کشف یک قبضه اسلحه کمری، یک عدد خشاب و 25 تیر جنگی در نزدیکی ساختمان دانشگاه رودهن شدند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
لیلا اسماعیلی
Kuwait
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
خب اگه 25میلیون داشته كه بره اسلحه بخره چرا هفت میلیون بدهیشو نمیداده؟؟
عباس
Netherlands
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
این خبر یك اشكال تكنیكی دارد میگه ۷ میلیون بدهی داشته ولی برای كشتن رامین ۲۵ میلیون تومان اسلحه كمری خریده ، اصلآ با عقل جور در نمیاد ، با ۲۵ میلیون تومان میشود ۲۵۰۰ اسلحه جنگی قوی خرید نه یك كلت . خبر بیشتر شبیه طنز است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
یعنی چی ؛ 25 میلیون تومان داده اسلحه خریده ولی 7 میلیون تومان بدهی خودشو نداده، این با عقل جور در نمی یاد انگیزه قتل بایستی بالاتر از این حرفا باشه.
farzad
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
هفت میلیون بدهكار ، بعد سلاح 25 میلیونی خریده !
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
طرف 7 میلیون رو نداشته آدم كشته بد چه جوری رفته 25 میلیون داده اسلحه خریده . عجب روزگاری شده
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
خیلی جالبه !! هر كی هر چیزی رو مخالف منافعش می بینه خیلی راحت از بین می بره!! خوبه حالا نگهداری اسلحه جرم محسوب می شه!!
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
قاتل 25میلیون تومان داده اسلحه خریده اما حاضر نشده بدهی 7 میلیون تومانی را بدهد واودوست صمیمی خود را به خاطر هفت میلیون تومان كشته است ، باعقل جور درنمی آید.
ماه سما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
اشتباه تایپی بوده اسلحه 25 میلیون ریال بوده.......

نیازمندی ها