سه برادر به اتهام قتل خواهرزاده خود با سلاح ساچمه‌ای، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
کد خبر: ۵۵۴۰۱۴
محاکمه 3 برادر به اتهام قتل خواهرزاده

به گزارش مهر، سی‌ام مهر سال گذشته قتل جوانی حوالی روستای شکرآباد ورامین به ماموران پلیس اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در محل دریافتند، مرد جوانی به نام سهراب با شلیک گلوله ساچمه‌ای به قتل رسیده است. در کنار جسد نیز یک قمه وجود داشت که ماموران احتمال دادند مقتول برای دفاع از خود، آن را همراه داشته است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان با شروع تحقیقات متوجه شدند مقتول با دایی‌های خود اختلاف داشته و آخرین بار هم با آنها قرار ملاقات داشته است.

با کشف این سرنخ، سه برادر به نام‌های محسن، سعید و حسن دستگیر شدند که سعید در بازجویی به قتل خواهرزاده‌اش اعتراف کرد. بازپرس نیز با صدور قرار مجرمیت برای سعید به اتهام قتل عمدی و برادرانش به اتهام معاونت در قتل، پرونده را به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

در جلسه محاکمه مادر مقتول برای برادرانش تقاضای اشد مجازات کرد و گفت: برادرانم به دلیل اختلاف 13 میلیونی، پسرم را کشتند و حاضر به گذشت نیستم.

در ادامه قاضی عبداللهی، رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سعید، از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم به قتل نیز گفت: چندی پیش سهراب و حسین به طور اشتراکی یک دستگاه لودر خریدند، اما خیلی زود به مشکل برخوردند. سهراب مدعی بود حسین 13 میلیون تومان به او بدهکار است. روز حادثه سهراب با من تماس گرفت و فحاشی کرد. من هم برای این ‌که مشکل را حل کنم، با او قرار گذاشتم و همراه برادرانم به محل قرار در ورامین رفتیم. در آنجا سهراب با قمه به ما حمله کرد و من هم با سلاح ساچمه‌ای به او شلیک کردم، اما نمی‌خواستم خواهرزاده‌ام را بکشم.

در ادامه دو متهم دیگر پرونده نیز به دفاع از خود پرداختند. قضات دادگاه با توجه به دفاعیات متهمان، جلسه محاکمه را تجدید کردند تا شاهدان ماجرا در جلسه بعدی محاکمه حاضر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
خدایا در جمع این چهار نفر یكی نبوده تا با منطق و استدلال نگذاره كار به اینجا برسه ؟ ای مردم یه كم بر خودتون مسلط باشین .

نیازمندی ها