مدیر کمیته نظارت محتوایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این‌‌که این کمیته عهده‌دار رعایت ضوابط و مقررات عرضه کتاب‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران است، گفت: این ضوابط از سوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران اعلام شده است و کمیته مذکور بر اساس آن‌ها کار نظارت محتوایی کتاب‌ها را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۵۳۷۹۶
ضوابط ‌‌و‌ مقررات عرضه کتاب‌ها در نمایشگاه بیست و ششم

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مجید حمیدزاده با بیان این مطلب افزود: عرضه کتاب‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر اساس ضوابط و مقررات مرسوم و جاری در نمایشگاه کتاب تهران انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: آثاری که برخلاف چارچوب تمامیت ارضی کشور باشند همچنین آثاری که زمینه‌ساز ایجاد اختلافات قومی و هرج و مرج در کشور شوند، در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه نخواهند شد.

مدیر کمیته نظارت محتوایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهارداشت: این کمیته از عرضه آثاری که با ملاک‌ها و هنجارهای اخلاقی و همچنین ارکان‌ دینی و اعتقادی کشور مغایر باشند، در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جلوگیری خواهد کرد.

حمیدزاده با بیان این‌که نمایشگاه کتاب تهران محل عرضه تازه‌های نشر است نه کتاب‌های قدیمی، افزود: گاهی عرضه نشدن برخی کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران به دلیل نامناسب بودن محتوای آن‌ها نیست بلکه ممکن است با ضوابط و مقررات زمان انتشار مغایر باشند. بر اساس ضوابط و مقررات عرضه کتاب‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌هایی می‌توانند در این دوره از نمایشگاه عرضه شوند که تاریخ انتشار آن‌ها به سال‌های 1389، 1390 و 1391 مربوط می‌شوند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یازدهم تا بیست‌‌ویکم اردیبهشت ماه سال 1392 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها