گفت‌وگو با علیرضا کوشک جلالی، کارگردان تئاتر

تئاتر با طعم قرون وسطی و فلفل دلمه‌ای

نمایش «خدای کشتار» نوشته‌ یاسمینا رضا و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از پنجم اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۵۳۵۴۳
«خدای کشتار» به فرهنگسرای نیاوران می‌رود

به گزارش ایسنا، این نمایش که سال گذشته در تالار اصلی تئاترشهر اجرا و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد، از پنجم اردیبهشت‌ تا بیست و سوم خرداد بار دیگر در تالار خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

در نمایش خدای کشتار، سیما تیرانداز، بهاره رهنما، اشکان خطیبی و رضا مولایی روی صحنه می‌روند. سال گذشته لادن مستوفی در این نمایش بازی می‌کرد، اما در اجرای جدید، به دلیل شرکت در پروژه‌ای دیگر، بهاره رهنما به جای او در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

این نمایش از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و پنجشنبه و جمعه ساعت 21 روی صحنه می‌رود. در حال حاضر پیش‌فروش بلیت این نمایش تهیه‌کنندگی محمد قدس، آغاز شده است. قیمت بلیت این نمایش 20هزار تومان است، اما برای سه روز نخست اجرا با 50 درصد تخفیف پیش‌فروش می‌شود.

تماشاگرانی که تمایل دارند بلیت این نمایش را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به سایت تیوال به نشانی اینترنتی ‌www.tiwall.comمراجعه کنند.

علیرضا کوشک جلالی چند سال پیش همین نمایش را با بازی کاظم هژیرآزاد، الهام پاوه‌نژاد، بهنام تشکر و بهاره رهنما در تالار چهارسو در تئاترشهر اجرا کرد. مورد توجه تماشاگران و منتقدان تئاتر قرار گرفت. او سال 91 نیز این نمایش را با تغییر بازیگران در تالار اصلی تئاترشهر روی صحنه برد.

«خدای کشتار» از بهترین و معروف‌ترین آثار یاسمینا رضا، نویسنده فرانسوی ایرانی، است که در کشورهای گوناگون اجرا شده و رومن پولانسکی، کارگردان معروف هم نسخه‌ سینمایی آن را ساخته است. داستان این نمایش درباره دو زوج است که به‌خاطر حل مشکل فرزندان‌شان در مدرسه، با یکدیگر دیدار می‌کنند، اما این دیدار باعث درگیری و دعوا میان خودشان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها