احمدنژاد در جمع مردم سمنان:

اقتصاد کشور در اختیار عده‌ای اندک است

رئیس جمهور با اشاره نام گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: قله حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۵۵۳۳۸۷
اقتصاد کشور در اختیار عده‌ای اندک است

دکتر محمود احمدی نژاد امروز پنج شنبه در اجتماع پرشور مردم سمنان که برای گوش فرادادن به سخنان وی در ورزشگاه تختی این شهر تجمع کرده بودند،افزود: یقین دارم ملت ایران با یک انتخابات برجسته حماسه سیاسی خلق و امید دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه نقش مردم در این انتخابات بسیار مهم و اصلی است، افزود:بر خلاف سایر کشورها در ایران ادای دمکراسی در نمی آورند، بلکه دمکراسی اصلی احیا می شود.

رئیس دولت دهم با بیان این که هدف از جمهوری اسلامی پیاده کردن اسلام و احکام الهی است، خاطرنشان کرد: حتی اجرای احکام الهی جز با حضور و اراده مردم امکان پذیر نیست.

 کشور باید به اتکای آرای عمومی اداره شود

احمدی نژاد با بیان این که در قانون اساسی به صراحت آمده کشور باید به اتکای آرای عمومی اداره شود، گفت: همه چیز متعلق به ملت است و مردم باید تصمیم بگیرند.

رئیس دولت دهم با تأکید بر این که هر گاه ملت به تصمیم واحدی در مساله‌ای رسیدند، آن تصمیم درست بوده است، افزود: حضور مردم در همه عرصه‌ها حلال امروز مشکلات کشور است.

احمدی نژاد با اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری افزود: یک مشارکت گسترده نزدیک به 50 میلیونی می تواند همه معادلات داخل و خارج را برهم زند.

وی با بیان اینکه اگر همه مردم در صحنه انتخابات حضور یابند، مناسبات و معادلات را تغییر خواهند داد، گفت: آن هایی هم که در داخل به دشمنان کمک می کردند تا مردم اذیت شوند یا تحت فشار باشند، با حضور مردم مأیوس خواهند شد.

احمدی نژاد با اشاره به تأکیدات امام خمینی (ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که ما یک رأی بیشتر نداریم و ملت باید انتخاب کنند، گفت: رهبری تأکید کردند همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و ملت انتخاب کنند چرا که همه چیز متعلق به مردم است.

وی اضافه کرد: همه کسانی که دست اندرکار انتخابات هستند باید به ملت اعتماد کنند و مبادا کسی سخنی بگوید و حرفی بزند که عده‌ای از مردم با سلیقه های مختلف را برنجاند.

احمدی نژاد با انتقاد از کسانی که عنوان می کنند نظر رهبری در مورد انتخابات این است،افزود: وقتی رهبری به صراحت می گوید یک رأی بیشتر ندارد و کسی از قول من حرفی نزد به شما چه ربطی دارد که از نظر رهبری صحبت می کنید.

مبادا عده‌ای خود را آقا بالاسر مردم بدانند

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه انتخابات متعلق به همه مردم است و همه سلایق باید در این عرصه حضور یافته و تصمیم بگیرند، تصریح کرد: مبادا عده ای این طرف و آن طرف پیدا شوند و خود را مالک کشور و آقا بالا سر مردم بدانند و بخواهند به جای آن ها تصمیم بگیرند.

احمدی نژاد گفت: این کشور باید شکوفا شود چرا که نقطه و کانون نور است و این جز با حضور مردم در همه عرصه ها شدنی نیست.

علاقه مندی کشورهای مختلف جهان به توسعه روابط با ایران

رییس جمهور با اشاره به حضور خود در مراسم تشییع هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا گفت: در این مراسم سران و هیأت هایی از 54 کشور دنیا حضور داشتند که همه آن ها با من ملاقات کرده و می‌گفتند که ایران را دوست داریم و چشم ما به حرکت های ملت ایران است.

وی با بیان این که چشم تاریخ به ملت ایران است، گفت: ملت ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است و اصولا جمهوری اسلامی آمده است تا زمینه ساز حکومت امام زمان باشد.

مهمترین مسئولیت امروز ما ساختن ایران است

رئیس جمهور با تأکید بر این که مهمترین مسئولیت امروز ما ساختن ایران است، گفت: باید ایران را آن طور که شایسته است بسازیم چرا که ایران به دنبال برافراشتن پرچم توحید و عدالت در جهان است.

احمدی نژاد با بیان این که برای اثبات مکتب توحید و عدالت باید ایران را ساخت، افزود: امروز ساختن ایران یک پاسخ به نیاز تاریخی برای برپایی و استقرار مکتب اسلام ناب محمدی است.

وی با تشریح نقشه های دشمنان علیه ملت ایران ادامه داد: هدف همه آنان از اجرای برنامه های شوم خود علیه ملت ایران جلوگیری از عزت و پیشرفت ملت ایران است چرا که آنان می دانند اگر ایران پیشرفت کند، جا برای زورگویی و چپاول آنان باقی نمی ماند.

فشارهای بیگانه علیه اقتصاد ایران در بالاترین حد است

رئیس جمهور با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، خاطرنشان کرد: امروز فشارهای بیگانه علیه اقتصاد ملت ایران در بالاترین حد است و آنان اعلام کردند می خواهند اقتصاد ایران را فلج کنند. البته با برخی ها هم در داخل هماهنگ هستند. ولی بدانند ملت ایران از همه این موانع عبور می کند و قله ها را فتح می کند.

وی با تأکید مجدد بر این که باید اقتصاد ایران را بسازیم، گفت: هر کشوری برای پیشرفت نیاز به منابع انسانی و طبیعی دارد که ایران سرشار از این دو عامل است.

احمدی نژاد با اشاره به توانمندی های طبیعی و انسانی کشور افزود: باید دست به دست هم و برای خدا متحد شویم تا ایران را بسازیم. من معتقدم این کار با تکیه بر توانمندی های ملت ایران شدنی است.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه تجربه تاریخ و انقلاب به ما می گوید اگر به ملت اعتماد کنیم، همه ناشدنی ها شدنی خواهد شد، ادامه داد: هر گاه در عرصه های گوناگون سیاسی و اقتصادی به ملت اعتماد شد، کشور شکوفا شده است که باید در عرصه اقتصاد هم به ملت اعتماد کنیم.

انتقاد رئیس جمهور از در اختیار گرفتن اقتصاد کشور در دست عده‌ای اندک

وی با انتقاد از دراختیار گرفتن اقتصاد کشور در دست عده‌ای اندک،گفت: این درست نیست که اقتصاد فقط در دست گروهی 500، دو هزار و یا سه هزار نفره باشد و بقیه ملت کارگر آنان باشند. بلکه باید همه مردم در اقتصاد فعال شوند.

احمدی نژاد با تأکید بر اینکه باید موانع و مشکلات را برای واگذاری اقتصاد به مردم از پیش رو ملت برداریم، خاطرنشان کرد: می خواهیم اصلاح اقتصادی و ساختاری کنیم تا منابع بانک ها و کشور در اختیار مردم گذاشته شوند، اما به شیوه های مختلف مانع شده و نمی گذارند.

رئیس جمهور گفت: حضور فعال 76 میلیون نفر در اقتصاد کشور تا اینکه عده کمی اقتصاد در دست گیرند، فرق می کند. باید انرژی مردم در عرصه اقتصاد کشور رها شود و موانع را از پیش پای آنان برداریم.
وی با تأکید بر اینکه اگر قدرت مردم را به رسمیت بشناسیم یا اجازه دهیم ملت حرکت کند، حماسه اقتصادی خلق خواهد شد، گفت: باید مدل اقتصادی را از شیوه ای که دشمنان می توانند از طریق آن به کشور ضربه بزنند، تغییر دهیم و این جز با حضور مردم شدنی نیست.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
۰
۰
این درست نیست كه اقتصاد فقط در دست گروهی 500، دو هزار و یا سه هزار نفره باشد و بقیه ملت كارگر آنان باشند. بلكه باید همه مردم در اقتصاد فعال شوند. احمدی نژاد راست میگوید و همین اشخاص دستشان در دست اجانب است.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
۰
۰
8سال است كه شما این موضوع را مطرح می‌كنید خودتان چیكار كرده‌ای واسه درست شدنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
۰
۰
شما كه نفر دوم مملكتی هر سال اینو میگی و داری اگه راست میگفتی تو این 8 سال كاری می كردی

نیازمندی ها