مدیر اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد:

تخفیف 70 درصدی حمل ونقل کتب ناشران خارجی

مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی از عرضه 53 هزار عنوان کتاب دانشگاهی از سوی 640 ناشر در این بخش از نمایشگاه امسال کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۱۲۴
عرضه 53 هزار کتاب دانشگاهی در نمایشگاه تهران

محمدرضا حاتمی با اعلام آمار مربوط به تعداد ناشران دانشگاهی حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در مجموع 640 ناشر دانشگاهی از سراسر کشور در بخش‌های خصوصی و دولتی در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند که این تعداد ناشر تقریبا در 510 غرفه در بخش دانشگاهی جانمایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه امسال هم بخش ناشران دانشگاهی نمایشگاه کتاب تهران در فضای باز مصلی قرار دارد، افزود: متراژ فصای مسقف و غیرمفید در این بخش از نمایشگاه 13 هزار و 500 مترمربع است که بیش از 7000 مترمربع آن فضایی است که به ناشران دانشگاهی تعلق خواهد گرفت.

مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی اضافه کرد: بعد از جانمایی و ترسیم نقشه و نهایی شدن متراژها و پس از تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غرفه‌ها در اوایل اردیبهشت به ناشران دانشگاهی تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین به تعداد عناوین کتاب‌هایی که در این بخش عرضه می‌شود، اشاره کرد و افزود: تعداد عناوین کتابهایی که در این بخش عرضه خواهد شد بیش از 53 هزار عنوان است که نزدیک به 35 هزار عنوان آن چاپ اول است.

حاتمی با اشاره به محل استقرار ناشران دانشگاهی در مصلی نیز اظهارداشت: با توجه به اینکه بخش ناشران خارجی به ضلع رو به رویی مصلی در خیابان بهشتی منتقل شده و ناشران دانشگاهی در این قسمت مستقر خواهند شد، بهترین مسیر ورود عموم برای بازدید از بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خیابان شهید بهشتی درب ورودی مترو شهید بهشتی است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها