مدیر روابط عمومی رسانه ملی تاکید کرد قطع گفتگو با رئیس‌جمهوری در میانه برنامه و پخش نشدن سوال خبرگزاری مهر با هماهنگی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری بوده است.
کد خبر: ۵۴۴۷۸۸
بخش پخش‌نشده گفت‌وگوی احمدی‌نژاد با خبرنگار مهر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، گفتگوهای محمود احمدی‌نژاد با رسانه‌های مختلف چه از نوع داخلی و چه خارجی‌اش غالبا خالی از حاشیه نبوده است ولی شب گذشته 5 اسفندماه در حالی گفتگوی مرتضی حیدری مجری صدا و سیما با رئیس‌جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد که برخلاف تجربه‌های قبلی اینبار نماینده‌های دیگر رسانه‌های داخلی نیز حضور داشتند.

در بخش نخست این گفتگو، حیدری سوالات خود را با محورهای مختلف مطرح کرد که احمدی‌نژاد نیز پاسخ‌های مفصلی را ارائه کرد ولی در بخش دوم که قرار بود سوالات رسانه‌های دیگر پخش شود به یکباره با ارائه زیرنویسی ارائه شد ادامه گفتگو را پس از پخش سریال خواهید دید.

این اتفاق تنها رخداد غیرمنتظره برنامه دیشب نبود و پس از شروع بخش دوم و پخش سوالات نمایندگان رسانه‌ها وقتی نوبت به خبرنگار مهر و سوال وی که به گفته وی موضوع اقتصادی داشت، پخش برنامه به یکباره قطع و در کل برنامه به پایان رسید.

در همین رابطه از سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما دلیل قطع برنامه در میانه راه و همچنین پخش نشدن سوال خبرنگار مهر و پاسخ احمدی‌نژاد بدان را جویا شدیم. وی گفت: همه جزئیات برنامه و اتفاقات آن با هماهنگی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری بوده است و درباره دلایل آن باید از همان دوستان بپرسید.

وی ادامه داد: اینگونه نبوده است که سازمان صدا و سیما راسا دخل و تصرفی در برنامه کرده باشد و هر اتفاقی که افتاد با هماهنگی دوستان در ریاست‌جمهوری بوده است.

سهرابی در پاسخ به اینکه آیا این رویه را شیوه‌ای مناسب در پخش برنامه‌ای با این اهمیت و حساسیت می‌دانید؟ گفت: اینکه این بهترین شیوه بود یا خیر، مساله‌ای است که باید مورد کارشناسی قرار گیرد و من نمی‌توانم بدان پاسخ دهم.

مدیر روابط عمومی رسانه ملی همچنین تاکید کرد: در چنین برنامه‌هایی نمی‌شود فی‌البداهه تصمیم گرفت و همه اتفاقات با هماهنگی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری بود. زمان و مکان و چگونگی برگزاری این برنامه‌ها کاملا با هماهنگی صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش از برنامه هماهنگ شده بود که سوال خبرگزاری مهر پخش نشود؟ عنوان کرد: من در آن جلسه هماهنگی حضور نداشته و از جزئیات آن کاملا بی‌خبرم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
دستشون درد نكنه
علیرضا
United Kingdom
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
با تشكر
صادق
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
اگر سایت ایرنا مطلبی نگذارد گله نیست اما شما چرا؟؟؟چرا بخش سیاسی اینقدر خوابه؟ یعنی یازددددددده روزه تواین مملكت هیچ خبری نبوده كه قابل پخش باشه؟
یا شما زیادی ........!!اقاجون بهار شده ازخواب زمستانی بیدار شوید .!!!درضمن راستشو بگویید این سایت جدید را كی درست كرده ؟؟واقعا خیلی التماس دعاست!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
اینگونه نبوده است ...

نیازمندی ها