آلبوم تازه محسن چاوشی «من خود‌ آن سیزدهم» منتشر شد

چاوشی با آلبوم تازه اش آمد

آلبوم جدید محسن چاوشی با عنوان «من خود آن سیزدهم» به تهیه‌کنندگی مهسا پیراسته تا سه‌شنبه هفته جاری روانه بازار نشر فرهنگی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۲۹۲
چاوشی با آلبوم تازه اش آمد

 

این آلبوم که قرار بود زودتر از این‌ها در اختیار علاقه‌مندان چاوشی قرار گیرد به دلایلی از جمله شکل تنظیم‌ها و حساسیت‌های کار، تا به امروز به تعویق افتاد.

آلبوم یاد شده که طرفداران چاوشی آن را بهترین کار او می‌دانند پیش از این قرار بود به تهیه‌کنندگی مسعود دهقان روانه بازار نشر فرهنگی شود که به دلایلی مسئولیت تهیه‌کنندگی آن را مهسا پیراسته عهده‌دار شد.

در  من خود آن سیزدهم  که تنظیم قطعات آن را شهاب اکبری انجام داده است، محسن چاوشی 9 قطعه پاپ - سنتی خوانده است. این کار از سوی تصویر گستر پاسارگاد و دنیای هنر منتشر می شود. یکی از نکات جالب این آلبوم، افزون بر اجرای آن در فضای دو موسیقی پاپ – سنتی استفاده او از شعر شاعران کلاسیک ایرانی نظیر مولانا، بابا طاهر، خیام، وحشی بافقی و البته غزلسرای نامی معاصر کشورمان شهریار است که اتفاقا این خواننده نام  من خود آن سیزدهم را از روی یکی از کارهای شهریار انتخاب کرده است.

 ناله ناکامی  و  من خود آن سیزدهم  از شهریار،  صید جگر خسته ،  کوه به کوه  و  ای عاشقان از مولانا،  نگار  از باباطاهر،   غلط کردم  و   رمیدم  از وحشی بافقی و   بهرام گور از خیام نام قطعاتی هستند که چاوشی در این آلبوم تازه از راه رسیده‌اش اجرا کرده است.

این آلبوم قرار بود خیلی زودتر از این ها به بازار بیاید که سرانجام بعد از تغییر تهیه‌کننده، در نهایت تا سه‌شنبه هفته جاری در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی پاپ قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آرمان انزان پور
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
آلبوم بسیار عالیی بود. دست شما و چاوشی درد نكند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
این آلبوم هنوز منتشر نشده كه آقای انزان پور گفتن خوب بود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها