آلبوم تازه حمید حامی « یک لحظه عاشق شو» بعد از عید منتشر می شود

آوازخوان بهار، اردیبهشت می آید

میثم دهقان مدیر برنامه‌های حمید حامی در مورد انتشار آلبوم جدید این هنرمند اعلام کرد: «یک لحظه عاشق شو» پنجمین آلبوم موسیقی حامی، عنوان آلبومیست با سبک موسیقی پاپ و راک در یازده قطعه، که اولین تجربهٔ جناب حامی در زمینهٔ موسیقی پاپ/راک است اما گرایش او به پاپ عاشقانهٔ ایرانی مثل سالهای گذشته در این آلبوم نیز همچنان پابرجا مانده.
کد خبر: ۵۴۱۹۱۴
آوازخوان بهار، اردیبهشت می آید

فضای این آلبوم بر خلاف گذشته فضایی شاد با شعرهایی امیدوار می‌باشد، ولی بدین معنی نیست که ایشان در این آلبوم از ریتم‌های چهار چهارم مدرن معمول و یا شش هشتمهای روحوضی پاپ سنتی استفاده کرده باشد، بلکه با استفاده از شعرهایی امیدوار و فضای روشن و سپید و نیز ریتمهایی تند با سازبندی غیر ایرانی فضایی تازه و جوان پسند را تجربه کرده که از دید او این نوع موسیقی، بیشتر از آثار پاپ/کلاسیک وی مورد توجه عامهٔ مردم قرار خواهد گرفت. 

آهنگسازانی که او در این آلبوم با آن‌ها همکاری کرده بیشتر از جوانان شناخته شده و از نوابغ سالهای اخیر موسیقی ایران هستند که این خود به نوگرایی در این آلبوم کمک شایانی کرده است و ترانه‌ها نیز از ترانه سرایان شهیر و جوان امروز ایران است. از آن جمله می‌توان به علی موثقی، رضا تاجبخش، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش اشاره کرد.
لازم به ذکر است که او در یکی از قطعات این آلبوم با یکی از برجسته‌ترین صداهای موسیقی معاصر و خواننده‌ای توانا و با سابقه به نام: «نیما مسیحا» همکاری داشته است. 
قطعات این آلبوم به این شرحند: ۱.     یک لحظه عاشق شو ۲. گلایه‌ای نمی‌کنم ۳. تقویم ۴. دست خودم نیست ۵. خواب سیاه ۶. با من حرف بزن ۷. تماشایی ۸. دیوونگی ۹. پرواز ممنوع ۱۰. طلایه دار (به یاد بابک بیات) ۱۱. گلایه‌ای نمی‌کنم (تریو) 
لازم به ذکر است که «یک لحظه عاشق شو» که قرار بود طبق وعده در بهار سال ۹۱ به انتشار برسد به دلیل تاخیر در اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موانعی از این قبیل و با نظر حامی در بهار سال ۹۲ منتشر خواهد شد و بدین ترتیب «یک لحظه عاشق شو» هم اردیبهشتی شد. 
نکتهٔ جالب توجه اینکه تمامی آثار جناب حامی در فصل بهار و در اردیبهشت ماه منتشر شده‌اند و انتشار یک آلبوم دیگر از او در اردیبهشت ماه جای تامل دارد. 
شرکت‌های پخش کنندهٔ این اثر مشخص شده‌اند و این آلبوم به دوصورت بسته بندی ولت (سوپر مارکتی) و نیز دی جی پک (قابدار) در تمامی مراکز فرهنگی درجهٔ یک و کتابفروشی‌ها و نیز فروشگاه‌های درجهٔ دو و سه در تیراژی انبوه عرضه خواهد شد و همچنین قبل از تعطیلات نوروز پیش فروش اینترنتی این آلبوم در سایتهای مجازآغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها