سالار عقیلی پس از وقفه‌ای کوتاه بار دیگر در تهران و سالن همایش‌های برج میلاد بروی صحنه می‌رود، از سوی دیگر رضا یزدانی هم قطعاتی از آلبوم جدیدش را در جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌کند.
کد خبر: ۵۳۹۲۳۴
سالار عقیلی در برج میلاد، رضا یزدانی در شیراز

سالار عقیلی همراه گروه «راز و نیاز» بروی صحنه خواهد رفت، قرار است عقیلی در قالبی جدید به اجرای برنامه بپردازد. 

این گروه در کنسرت پیش رو منتخبی از قطعات خاطره انگیز ۲۰ سال فعالیت خوانندگی را انتخاب کرده که مردم با آن‌ها خاطره دارند و قرار است آن‌ها را این ترکیب جدید در قالب گروه «راز و نیاز» برای مخاطبان اجرا کنند. 
ارکس‌تر راز و نیاز از ۱۵ نفر تشکیل شده که در آن علاوه بر سازهای سنتی که پیش این در گروه وجود داشته، گروه سازهای زهی نیز سالار عقیلی را همراهی خواهد کرد. 
عقیلی پیش از این نیز با این گروه در برخی از شهرهای کشور از قبیل بندر عباس و اراک و کرج بروی صحنه رفته بود. گفتنی ست این برنامه در تاریخ ۱۷ اسفند و در دوسانش در سالن همایش‌های برج میلاد بروی صحنه خواهد رفت.

رضا یزدانی در تهران و شیراز 

رضا یزدانی در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر قطعاتی از آلبوم جدیدش را که هنوز منتشر نشده است، برای مخاطبان اجرا می‌کند. او در کنسرت پیش روی در جشنواره فجر قطعاتی از آلبوم 25 شب، ساعت فراموشی، شهردل و...را اجرا خواهد کرد. 

 مجموعه فرهنگی هنری  حافظ  شهر شیراز در جشنواره موسیقی فجر میزبان 8 گروه موسیقی در ژانرهای مختلف خواهد بود. رسیتال پیانو هلند 24 بهمن‌ماه و در ساعت 19 میزبان علاقمندان موسیقی کلاسیک خواهد بود. رضا یزدانی 25 بهمن‌ماه در دوسانس 18:30 و 21 برای علاقمندان موسیقی پاپ به روی صحنه خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها