کد خبر: ۵۳۶۳۴۶

کنسرت بزرگ «حریق خزان» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در شهر وین اتریش برگزار می‌شود.
علیزاده آهنگساز آلبوم متفاوت «حریق خزان» با اعلام این خبر، درباره این کنسرت گفت: «در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال جاری (اول فبریه ۲۰۱۳) آلبوم «حریق خزان» و قطعات جدیدی که ساخته‌ ام را با صدای علیرضا قربانی و همراهی گروه «موسیقی هنری ایران»، ارکستر «تهران وین» و گروه کر به رهبری ایمان خمر، در شهر وین اتریش روی صحنه خواهیم برد.»
وی در ادامه صحبت‌ هایش و درباره آلبوم «حریق خزان» که در این برنامه اجرا خواهد شد، توضیح داد و افزود: «این اثر ارکسترال، ملودی محور و شامل اشعار نو از شاعرانی چون فریدون مشیری و هوشنگ ابتهاج است. همچنین در قطعات جدید از اشعار شاعرانی چون مهدی اخوان ثالث، احمدشاملو و شاعر جوان و آتیه دار سیاوش خاکسار بهره برده ام.»
این آهنگساز خاطرنشان کرد: «همچنان در تلاشم مرزهای موسیقی ایران را در حد توانم گسترش دهم، معمولا اهل شعار دادن نیستم ولی فاصله زیاد است و باید این فاصله ها را کم کنیم. منظورم تفاوت در کیفیت موسیقی امروز ما و موسیقی جدی اروپاست. تفاوت از همه نوع، از فاصله در نوازندگی، آهنگسازی و رهبری تا جنس ساز و آکوستیک و رفتارهای حرفه ای.»
لازم به ذکر است که پس از اجرای «حریق خزان» در کشور اتریش، این کنسرت به آهنگسازی مهیار علیزاده در داخل ایران هم به روی صحنه خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها