«روزبه بمانی» در تازه ترین فعالیت خود، در ساخته ی جدید «مهدی گلستانه» می خواند.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۷۸
روزبه بمانی به رقص روی شیشه پیوست

روزبه بمانی ترانه‌سرای سرشناس کشورمان که به تازگی آلبوم «کجا باید برم» را در مقام خواننده منتشر کرده، در تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه فیلم و سریال، برای ساخته‌ی جدید «مهدی گلستانه» می‌خواند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، «رقص روی شیشه» عنوان سریال جدید مهدی گلستانه است که تهیه‌کنندگی آن را «پیمان جعفری» برعهده دارد و «طلا معتضدی» نویسنده آن است.
در این سریال خوانندگان متعددی از جمله رضا صادقی، محمدعلیزاده، بابک جهانبخش، هوروش بند، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام و انوش تقوی به عنوان خواننده حضور دارند. همچنین قرار بود فرزاد فرزین نیز به عنوان خواننده و بازیگر در این پروژه همکاری کند که که این خواننده اوایل مهر ماه در اینستاگرام خود از انصراف در این پروژه خبر داد.

به گفته مدیر روابط عمومی بخش موسیقی این پروژه، قرار است روزبه بمانی چند قطعه را برای سریال بخواند اما از جزییات این قطعات هنوز اطلاعات مشخصی منتتشر نشده است.
«رقص روی شیشه» در حال ضبط است و قرار است تا پایان سال 1397 منتشر شود.
بهرام رادان، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی، سحر قریشی، بیتا فرهی، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی‌نسب، ابوالفضل میری و مهتاب کرامتی از جمله بازیگران این سریال هستند.
روزبه بمانی پیش از این نیز در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به عنوان خواننده و آهنگساز همکاری داشت که می توان به تیتراژها و موسیقی متن سریال سر دلبران، برنامه شب شیشه ای، فیلم سینمایی لاتاری، فیلم سینمایی اسرافیل و تیتراژ فیلم بدون تاریخ بدون امضاء اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها