همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

قطعه «روح الله» منتشر شد +عکس

خواننده موسیقی انقلابی کشورمان همزمان با فرا رسیدن بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی قطعه روح الله را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۰۲
قطعه «روح الله» منتشر شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی به مهر گفت: این اثر در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با عنوان «روح الله» و با نگاهی متفاوت به زندگانی امام راحل ساخته شده است. البته همان طور که قبلا نیز اشاره کرده بودم بیشتر توجه و تمرکز ما برای تولید این قطعه بر نسلی است که در زمان حیات امام راحل به دنیا نیامده بود.

این خواننده تاکید کرد: در این ۳۸ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد بیشتر وجوه سیاسی حضرت امام به مردم شناسانده شده در حالیکه ایشان در زمان حیات ارزشمندشان از روحیه عارفانه و مهربانی برخوردار بودند که منجر به خلق اشعار بسیار عاشقانه و لطیفی شد.

وی گفت: خوشبختانه وقتی این قطعه را برای تایید و اعلام نظر به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) ارسال کردیم حجت الاسلام و المسلین سید حسن خمینی از کار راضی بود و در جلسه ای که در دفتر جماران داشتیم به ما سفارش شد که حتما نماهنگی هم از این اثر موسیقایی تولید شود. به هر روی این توفیق نصیب ما شد که در سالگرد ارتحال حضرت روح الله این قطعه موسیقایی را تقدیم دوستداران امام راحل کنیم و امیدواریم مورد قبول واقع شود.

توسلی که طی ماه های اخیر فعالیت های زیادی در عرصه تولید آثار موسیقایی مرتبط با انقلاب اسلامی داشته در معرفی قطعه «روح الله» توضیح داد: این اثر با شعر قاسم صرافان، آهنگسازی و خوانندگی بنده و تنظیم امید رهبران منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها