برخلاف نظرسنجی پرحاشیه سیامک انصاری برای کنسرت علیرضا عصار به نظر می رسد استقبال بسیار خوبی از کنسرت این خواننده با سابقه ایرانی شده است چرا که 90 درصد بلیط های هر چهار اجرای او به فروش رفته است، آنقدر که مسولان برگزاری از «ثبت رکورد» برای کنسرت او صحبت به میان آورده اند.
کد خبر: ۹۸۲۰۱۵
نظرسنجی اشتباه از آب درآمد؛ کنسرت عصار تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین بیش از نود درصد بلیت‌های چهار سانس کنسرت علیرضا عصار در کمتر از چهار روز از آغاز بلیت فروشی این کنسرت از سوی دوستداران موسیقی خریداری شده است و فروش سریع بلیت‌های این خواننده در بهمن ماه باعث شده برگزارکنندگان این کنسرت تصمیم به تمدید این اجرا بگیرند.
براساس این گزارش، کنسرت علیرضا عصار برای اجرا در روز ۶ بهمن تمدید شده است و پیش بینی‌های لازم برای تمدید مجدد این اجرا نیز مدنظر برگزارکنندگان کنسرت است تا درصورت استقبال دوستداران عصار، بار دیگر اقدام به تمدید این برنامه کنند.
علیرضا عصار که پس از شش سال اقدام به برگزاری کنسرت کرده است، در سال‌های نخست دهه ۸۰ با برگزاری بیش از ده سانس کنسرت متوالی جز رکوردداران عرصه موسیقی است و به نظر می‌رسد استقبال کنونی از اجرای جدیدش در سال ۹۵ او را در آستانه تکرار رکورد قبلی خود قرار بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها