نوازنده چیره‌دست کمانچه با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کنسرت‌های رایگان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۷۱۵۷۳
کنسرت رایگان کیهان کلهر در مناطق محروم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی این برنامه، کیهان کلهر که در هفته‌های آینده برای برگزاری تور موسیقی دور ایران با عنوان «پردگیان باغ سکوت» عازم تهران خواهد شد، اعلام کرد که در ادامه این تور و بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند تا در آنجا کنسرت رایگان برگزار کند.

این کنسرت‌ها دی‌ماه در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهند شد. هدف اصلی از برگزاری کنسرت علاوه بر ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران است، چون هیچ موسیقیدانی حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیست، با وجود این‌که مردم این نواحی از عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی برخوردارند.

کلهر که به‌تازگی با آلبوم «هاونیاز» برنده جایزه منتقدان آلمان در بخش «موسیقی جهان» شده است، ۲۰ و ۲۱ آذرماه در تالار حافظ شیراز، ۲۳ آذرماه در سالن سینما شهید آوینی بوشهر و ۲۵ آذرماه در تالار آفتاب شهر اهواز کنسرت می‌دهد.

او پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش همراه اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت، «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی‌فرد (سنتور) آغاز می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها