عباس جدیدی کشتی‌گیر آزادکار سابق و مربی کنونی ایرانی و عضو شورای اسلامی شهر تهران، درخصوص وساطتش برای آزادی امیر تتلو سخن گفت.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۳
سفارش آهنگ عباس جدیدی به امیر تتلو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نوا عباس جدیدی در خصوص این مسئله گفت: در دفتر ما به روی همه باز است. هر کاری در چارچوب قانون از دستمان برآید برای همه همشهری‌ها انجام می‌دهیم. برای آقای تتلو هم مثل بقیه شهروندان قدم پیش گذاشتیم و انجام وظیفه کردیم.
جدیدی افزود: خانواده آقای تتلو وقتی با شاکی پرونده مواجه و متوجه می‌شوند ایشان کشتی‌گیر و گوش‌شکسته هستند، برای وساطت و گرفتن رضایت ایشان به بنده مراجعه کرده و وقتی موضوع را گفتند، متوجه شدم مشکل پیش‌آمده برای این خواننده و هنرمند، موضوع خیلی حادی نیست و می‌توان با کدخدامنشی موضوع را حل کرد.
این پیشکسوت کشتی ادامه داد: اکنون تتلو کاملاً تنبیه شده و قدر بزرگواری آقای قاسم‌‌زاده را می‌داند، در ایام سوگواری سالار شهیدان وقتی آقای تتلو برای تشکر از وساطت ما در هیأت و حسینیه ما حاضر شدند، شال سیاه و عزای امام حسین(ع) را روی دوشش انداختم و گفتم برای مزد این اقدام من یک آهنگ مثل همانی که روی ناو نیروی دریایی برای خلیج همیشه فارس خواندی، برای حضرت فاطمه زهرا(س) بخوان. وقتی چشمان پر از اشک او را دیدم باور کردم که همه ما ته دلمان به ائمه معصومین علاقه و ارادت خاصی داریم. جدیدی در پایان گفت: باز هم وظیفه خودم می‌دانم و از آقای قاسم‌‌زاده و منش پهلوانی ایشان تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها