یک مرد آمریکایی پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط یک خرس گریزلی خشمگین که توله‌هایش را در خطر می‌دید، پس از نجات یافتن از حمله حیوان وحشی فیلمی از خودش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذشته است.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۵
حمله مرگبار خرس خشمگین به یک مرد  (فیلم و عکس)

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مشیبل،‌ یک مرد شکارچی به نام «تاد اور» اهل «بوزمان» در مونتانای آمریکا،‌ پس از مورد حمله قرار گرفتن و 2 بار مجروح شدن توسط خرس غول‌پیکر مادر پس از دست و پنجه نرم کردن با مرگ توانست از این مهلکه جان سالم به در ببرد. او در حالی که به‌خاطر گاز گرفتن‌های حیوان درنده به شدت مجروح شده و غرق در خون بود، پس از این‌ که خود را به محل امنی رساند فیلمی از خودش گرفت و آن را در فیس بوک منتشر کرد.

به گفته نشریه مونتانا استاندارد، حمله زمانی اتفاق افتاد که تاد اور صبحگاه در حال جستجوی محل های مناسبی برای شکار کردن در منطقه «نورث فورک» نزدیک «بیر کریک» در ارتفاعات «مدیسون» بود. او به‌طور اتفاقی حال با ماده خرس و 2 توله‌اش برخورد کرد و بلافاصله خرس خشمگین به طرفش حمله ور و با مرد شکارچی درگیر شد. تنها کاری که تاد توانست بکند دفاع از خود با اسپری فراری دهنده خرس بود. اما اسپری برای ترساندن این خرس قوی هیکل کافی نبود و خرس با حملات پی در پی خود این مرد را از ناحیه سر، شانه و ساعد دست به‌شدت مجروح کرد.

اور می‌گوید: «من واقعا شانس آوردم که خرس به پا‌ها، چشم‌ها و اندام‌های داخلی‌ام صدمه نزد. حیوان خشمگین پس از گاز گرفتن من از ناحیه سر، شانه و ساعد دست روی 2 پا ایستاد و من چاره‌ای ندیدم جز این‌که خودم را به مردن بزنم که این کار من مؤثر بود و ماده خرس رهایم کرد و رفت. من پس از نجات یافتن از حمله خرس غرق در خون در حالی که سرتاسر بدنم پر از زخم و خراش بود، خودم را به خودروی وانتم رساندم و فیلمی از حال و روز و زخم‌هایم ضبط کردم و سپس مجبور شدم 5 کیلومتر با بدن مجروح رانندگی کنم تا بتوانم خودم را به نزدیکترین بیمارستان برسانم. در بیمارستان 8 ساعت طول کشید تا توانستند همه زخم هایم را معالجه کنند. پزشکان در بیمارستان تشخیص دادند که استخوان ساعدم ترک برداشته است.»

این مرد شکارچی روحیه واقعا خوبی دارد و می گوید: «من روز خیلی خوبی را نگذراندم اما خوشحالم که زنده هستم و می‌توانم وقایعی را که برای من رخ داد را با شما در میان بگذارم.»

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها