امام جمعه قم با اشاره به برگزاری کنسرت در قم گفت: در چنین شهری هر گناهی که این حرمت آن‌ را بشکند از دید ملت شریف قم و ملت محکوم مطرود است، در این اتفاق مراجع عظام تقلید آزرده شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۲
انتقاد امام جمعه قم از برگزاری کنسرت در این شهر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس استان قم برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و عاشورای حسینی اظهار داشت: ما همه عاشقان عاشورا و پیروان مکتب سیدالشهدا(ع) هستیم، عاشورا گوهر نابی است که فقط برای عصر خود نبود بلکه فراتر از همه نسل‌ها و عصرها بود.

امام‌جمعه قم عاشورا را مظهر اخلاص و فداکاری برشمرد و عنوان کرد: عاشورا ذخیره الهی است و در گردونه تاریخ محو نشد و نمی‌شود، امروز با نگاهی به قرن‌های پیشین عاشورا بیش‌ازپیش نورافشانی می‌کند.
رییس جامعه المصطفی با اشاره به برگزاری کنسرت در قم اظهار داشت: همه ایران مهم است اما قم پایگاه انقلاب و جایگاه آشیانه خاندان پیامبر(ص) باید گرامی نگه‌داشته شود، قم باید الگوی شهر پاک، معنوی، عفاف و حجاب و برای همه ایران و جهان نمادی از یک شهر اسلامی باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید در شهر اسلامی نشاط و شادابی و توجه به نیازهای جوانان رعایت شود عنوان کرد: در چنین شهری هر گناهی که این حرمت را بشکند از دید ملت شریف قم و ملت محکوم مطرود است، در این اتفاق مراجع عظام تقلید آزرده شده‌اند، تأکید ما بر این است که باید به ارزش‌ها احترام گذاشته شود و نصایح علما و بزرگان دینی پشتوانه همه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
صحبتی دوستانه در كمال احترام به امام جمعه قم؛ اولا این مراسم ها از كانال هایی عبور میكنه كه كاملا سبك و سنگین میشه كه مبادا از نظر اسلام و اشخاص مختلف با هر طرز فكری مورد تایید باشه و دوما اگه این افراط و تفریط توی دین ما وجود نداشت (منظور رفتار پیامبر با اصحاب خودش و سایر ادیان)گرایش جوانان ما به دین اسلام و عمل به توصیه های قرآن خیلی بیشتر از الان بود؛ به نظرم همین امروز هم رفتار پیامبر اسلام را الگوی زندگی كنیم دیر نشده با تشكر
مسلمان
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
این سبك و سنگین باید از طرف متخصصین در امور باشد نه هركس و متخصص در حرام و حلال هم علما از جمله امام جمعه محترم هستند نه امثال من و شما و كارمندان وزارت ارشاد
بدبخت سابق
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
دیدین گفتم؟؟؟!!!...
به نظراتم در خبر پیشین (اولین كنسرت موسیقی در قم) مراجعه كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها