پنجشنبه شب تالار وحدت میزبان کنسرت «حسین علیزاده» به همراهی «حمید قنبری» بود. این کنسرت به بداهه‌نوازی‌های حسین علیزاده اختصاص یافت و با استقبال بالای مخاطبان نیز همراه شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۶
حسین علیزاده: موسیقی شهید بخواهد در صف اولم

به گزارش جام جم آنلاین با آغاز کنسرت و پس اجرای قطعه‌ای، حسین علیزاده به صحبت پرداخت و گفت: موسیقی شغل ما نیست، عشق ماست، اگر موسیقی را از ملت بگیرید دل آنها را گرفته اید. اگر مسئولان و حکومت موسیقی را حذف کنند، اعتقادات خود را حذف کرده‌اند چراکه برای تمام مراسم‌ها همچون دفاع مقدس و مدافعین حرم برای القای حس میهن پرستانه از موسیقی استفاده می‌کنند.
حسین علیزادع ادامه داد: موسیقی را از من و امثال من نمی‌توانند بگیرند، اگر موسیقی بخواهد شهید داشته باشد من در صف اول آن ایستاده ام.

وی در ادامه به اجرای قطعات دیگری پرداخت و در پایان کنسرت با تشویق تماشاگران به روی سن بازگشت و یکی از هواداران از میان جمعیت جویای حال استاد محمدرضا شجریان شد. علیزاده با لبخند پاسخ داد سلام می‌رسانند و نوای پایانی‌اش را به خاطر شجریان نواخت. شاهانه چهارگاه «سلام» زنده‌یاد حسن کسایی به خسرو خوبان فرهنگ و هنر این مرز و بوم تقدیم و یاد «صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن» در یاد همه زنده شد.

علیزاده که در صحبت‌هایش اشارهات بسیاری به تمدن و قدمت فرهنگ کشورمان داشت، در پایان کنسرت، قطعه «ایران ای سرای امید» زنده‌یاد محمدرضا لطفی را نواخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عارف
-
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
شما نمی خواد شهید بشی بی زحمت برو سازتو بزن، احتمالا اگه جنگ بشه دشمنا با توپ و تانك حمله و شلیك كنند اون موقع شما می ری جلووشون می ایستی و اهنگ می زنی تا شهید بشی. چقدر جالب؟ خوبه ادم هر چی سن و سالش می ره بالا باید عاقل تر بشه ولی بعضیا .......
علی
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
آقای محترم شهادت برای دین و اسلام و مملكته نه برای موسیقی هر موقع سخنرانی می كنی در مورد حرفهات كمی فكر كن

نیازمندی ها