شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون، در پی پلمپ شدن کافه‌ای که در آن مشغول خوانندگی بود، واکنش نشان داد .
کد خبر: ۹۲۶۱۴۰
بازیگر زن خواند؛ کافه پلمپ شد+عکس

به گزارش جام جم نوا شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون چندی است که درحوزه موسیقی بسیار فعال شده است تا آن جا که همین هفته پیش در تالار وحدت و برای بانوان همراه با گروه دات به اجرای برنامه پرداخت. اما چیزی که حالا او را خبرساز کرده است پلمپ کافه ای است که از قرار معلوم او در آن کافه خوانده است. اما این بازیگر در صفحه اینستاگرامش به پلمپ این کافه واکنش نشان داد و نوشت: « دوستان عزیزم آخرین باری که در کافه ...آن شب ترانه برگزار کردیم ، به لطف دوست عزیزی که گزارش داده بودند و به خیال خودش ما کار بدی کرده بودیم و به قولی زیر آب زده بودند کافه ما پلمب شد.

تا دیروز من فکر میکردم همه باید وقتی جایی فعالیت فرهنگی و هنری در آن انجام میشه خوشحال بشنوند و لذت ببرند ولی ظاهرا اشتباه میکردم، اما فقط میخواهم بگویم کسانی که تلاش میکنند نان کسی رو ببرند فقط به یک نفر لطمه نمیزنند، آنجا کلی کارگر و پرسنل داره که همه از آنجا نان میخورند.

پس فقط نان من بریده نمیشود دوست عزیز . به خدا با این کارها بعید می دونم زندگی باهات مهربون باشه ....

حالا به هر حال از جمعه صبح شما عزیزان رو دوباره در کافه ...می بینم و آن آدم نامهربون و می بخشم و برایش مهربونی آرزو میکنم.

به امید دیدار همگی ...»

او در بخش دیگری از پستش اعلام کرده بود که شب ترانه به خواندن شعر و ترانه مربوط می شود نه آواز خواندن!
شهره سلطانی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است. این هنرمند فارغ التحصیل هنرستان موسیقی است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان، ساز سنتور را نزد مینا افتاده و پیانو را توسط اساتیدی همچون سحرخیزان و بصیری فراگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها