موضوع لغو کنسرت ها حالا مدتی ست گاه و بیگاه تیتر یک رسانه ها می شود و از سوی بسیاری واکنش به همراه دارد، موضوعی که خوراک مناسبی است برای بسیاری از رسانه های معاند تا به بهانه آن به سیاه نمایی های معمول خود بپردازند اما حالا خواننده جوان و مطرح موسیقی سنتی ایران می گوید در مورد لغو کنسرت ها بیش از آن که مشکل از سوی مقامات دولتی باشد به اهالی موسیقی مربوط می شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۱
گلایه محمد معتمدی از اهالی موسیقی

به گزارش جام جم نوا محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی ایران می گوید در برابر هزاران کنسرتی که برگزار می شود یک کنسرت لغو می شود. او در گفتگویی که با بخش خبری هشت و سی داشت گفت:​ «مشکل ما درون خودمان است ، در برابر ده ها و هزاران کنسرتی که برگزار می شود چند کنسرت هم لغو می شود. » او درباره لغو کنسرت خود گفت: « مشکل ما با مقامات اجرایی نیست و کنسرت ما لغو نشده است ، متاسفانه مشکل ما به خود اهالی موسیقی برمی گردد. جایی که باید با باندبازی ها مبارزه کنیم. »
پس از گفتگوی این چهره مطرح موسیقی سنتی ایران او در پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام توضیحاتی را اضافه کرد. در بخشی از این توضیحات او نوشته:
« من علاقه ای به گول زدن خودم و شما ندارم و اصلا هم دلم نمیخواد برای محبوبیت پیش شما فیلم های کلیشه ای بازی کنم و احساساتتون رو مهندسی کنم. خیلی هم خوشحالم که استاد کلهر در ایران شاید حدود سی کنسرت داشتند و بسیار ناراحتم که یک کنسرتشان در نیشابور لغو شد (همینطور استاد ناظری)و من خودم هم فورا با بیانیه ای محکوم کردم.
شهر مشهد هم امام جمعه محترمی دارد که طبق قانون اختیارات زیادی در حوزه خود دارد. آن قانون هم در این کشور با نود و هشت درصد کل آراء تصویب شده. ولی لغو کنسرتها مسلما دلخواه من و شما نیست.
شما در دل جامعه موسیقی نیستید و از حقایق تلخ اینجا بی خبرید. خدا آن روز را نیاورد که برای چهارتا تشویق شما عزیزان شرافت و صداقتم را فدا کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها