در کنسرت شب گذشته روزبه نعمت الهی مخاطبان به احترام نام خلیج فارس ایستادند و به درخواست آنها قطعه «نفس نفس» بیش از ۳ بار توسط نعمت الهی خوانده شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۶
مردم به احترام خلیج فارس ایستادند/ اجرای چندباره یک ترانه محبوب

به گزارش جام جم نوا، شب گذشته شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه کنسرت روزبه نعمت الهی در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. استقبال از اجرای دوم این کنسرت موسیقی زیاد بود تا جایی ظرفیت سالن میلاد کاملا پر شده بود.

کنسرت شب گذشته با نیم ساعت تاخیر و در ساعت ۲۲ آغاز شد اما قبل از شروع رسمی برنامه و درحالیکه مخاطبان درحال جایگزین شدن بودند گیتاریست گروه در جلو سن شروع به نواختن کرد و تعدادی از تماشاگران نیز با او همراه شدند. کنسرت با اجرای ترانه «مست و دیوانه» با شعری از مولانا آغاز شد که با تشویق حضار همراه بود.

بعد از اجرای این ترانه روزبه نعمت الهی در میات تشویق حاضران در سالن با مخاطبان سلام و احوال پرسی کرد و بدون فوت وقت به سراغ اجرای ترانه دوم خود با عنوان «شال» رفت. «من که حالم خوبه» سومین ترانه روزبه نعمت الهی بود که بعد از اجرای آن به معرفی حامیان کنسرت و حضور برخی از مهمانان اجرای شب گذشته همچون بهاره رهنما و سام درخشانی پرداخت و از حضور مادرش فرشته جواهری که در سالن حضور داشت تشکر کرد.

«سایه سپیدار»، «هجرانی» و «نفس کشیدن» دیگر ترانه هایی بود که روزبه نعمت الهی اجرا کرد که «نفس کشیدن» با استقبال بیشتر مخاطبان همراه بود و حضار در سالن میلاد در هنگام اجرا این ترانه نعمت الهی را همراهی می کردند.

در اجرای این کنسرت نعمت الهی کمتر با مخاطبان صحبت می کرد و ترجیح می داد که به جای حرف زدن با مردم ترانه های بیشتری را برایشان اجرا کند و تنها به ابراز احساسات آنها پاسخ دهد تا جایی که در اجرای شب گذشته وی نزدیک به ۲۰ ترانه محبوبش را برای مخاطبان اجرا کرد.

ترانه «زمستون»، «باز آمدم»، «زود برمی گردم» در ادامه این کنسرت اجرا شد و سپس نعمت الهی به معرفی چند تن دیگر از مهمانان شب گذشته همچون پرستو صالحی و رز رضوی پرداخت. با اجرای ترانه «بی ستاره» سالن میلاد ستاره باران شد و همه حضار با نورش چراغ قوه تلفن های همراهشان نعمت الهی را در اجرای این ترانه همراهی کردند. بعد از اجرای این ترانه بخش ابتدایی کنسرت با اجرای نوازنده ساز دیجیریدو و چند قطعه موسیقایی که توسط گروه ارکستر اجرا شد پایان یافت.

آغاز بخش دوم کنسرت شب گذشته با اجرای ترانه «نفس نفس» همراه بود که مورد استقبال زیاد مخاطبان قرار گرفت و نعمت الهی در جواب این ابراز احساسات دو بار این ترانه را خواند.

بعد از اجرای این قطعه نعمت الهی از حضور پر تعداد مخاطبان در سالن تشکر کرد و گفت: با اینکه امروز شنبه بود و برگزاری کنسرت برای ما سخت بود اما بسیار خوشحالم که امشب در کنار شما هستم.

بعد از این صحبت ها نعمت الهی ترانه «صبوری» را اجرا کرد که این قطعه نیز با استقبال رورو شد و و نعمت الهی برای بار دوم این ترانه را خواند که بخش هایی از آن بدون ارکستر و با همراهی مردم اجرا شد.

نعمت الهی در ادامه از مردم خواست به افتخار خدا و عشق او دست بزنند و ابراز امیدواری کرد که دیگر هیچ بیماری وجود نداشته باشد.

نعمت الهی در ادامه ترانه های «چشم به راه»، «زخم»، «تو حالت بهتره»، «دریا» را خواند و سپس به معرفی گروه ارکسترش پرداخت. بعد از معرفی هر کدام از نوازندگان نعمت الهی فرصت کافی به هرکدام برای معرفی خودشان به شیوه ای متفاوت می داد. هر نوازنده قطعه ای آشنا را برای حضار اجرا می کرد که با تشویق مخاطبان و همراهی آنها در خواندن شعر قطعه نواخته شده، همراه بود.

در همین حین نیز بازار گرفتن عکس «سلفی» نوازندگان با هم روی سن نیز داغ بود و حتی خودِ نعمت الهی در هنگام خواندن ترانه «دریا» با مخاطبان در سالن عکس «سلفی» گرفت. به دلیل درخواست مکرر حاضران در سالن نعمت الهی مجددا و دوبار پیاپی ترانه «نفس نفس» را خواند که با تشویق بسیار و هم خوانی تماشاگران در سالن همراه بود.

وی بعد از معرفی برخی دیگر از حامیان مالی برنامه و مهمانانی چون آزاده زارعی از همه تماشاگران خواست به احترام نام خلیج فارس بایستند و بعد از آن وی قطعه «خلیج فارس» را با همراهی مردم و بدون اجرای ارکستر خواند و در حالیکه هنوز همه ایستاده بودند آهنگ پایانی اجرای کنسرت شب گذشته که ترانه «ایران خاک دلیران» بود خوانده شد که مورد استقبال زیاد تماشاگران نیز قرار گرفت.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها