گروه «نقطه‌دار» به تهیه‌کنندگی بهاره رهنما و خوانندگی اشعار وی توسط علی شوکت کار خود را در تلفیق نمایش و موسیقی آغاز کرد.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۰
گروه «نقطه‌دار» ترانه‌های بهاره رهنما را به آوا درآورد

به گزارش جام جم نوا، علی شوکت در نشست خبری گروه «نقطه‌دار» در خصوص گروه خود گفت: کتابی که توسط بهاره رهنما از اشعارش در حال انتشار است را خوانده‌ام و با توجه به آن آهنگ مد نظر را برای آن ساخته و خود ترانه‌های این کتاب را می خوانم.

وی افزود: همچنین تهیه کنندگی آلبوم دومم که از آثار بهاره رهنما و دیگر دوستان است به عهده ایشان بوده و خود به شخصه آهنگسازی آن را به عهده گرفتم.

وی درباره نماهنگ سیاه سفید و ساخت آن اظهار داشت: این نماهنگ در ترکیه شهر (استانبول) و در یک فرصت بسیار کمی ساخته شده و تمام توانمان بر این بوده تا به نحو احسن آن را ابداع کنیم و به سمع و بصر مخاطبان برسانیم.

این خواننده درباره سبک و اجرای آلبوم خود اذعان کرد: سبک این آثار را می توان پاپ‌راک نامید اما از طرفی کار می‌تواند یک سبک خاصی نداشته باشد. این تفاوت از این جهت است که احساس صاحب اثر در آن به نحو متفاوتی گنجانده شده است.

وی در خصصوص اجرای اشعار و تلفیق آن با نمایش ادامه داد: البته لازم به ذکر است که برای اجرای ترانه‌ها به صورت زنده در نمایش قطعا تغییراتی در آن خواهیم داد تا با مضمون و حال و هوای قصه بیشتر نزدیک شود.

بهاره رهنما تهیه‌کننده گروه «نقطه دار» درباره انگیزه خود از انتخاب این مسیر جدید بیان کرد: یک وسوسه 40 سالگی که یک جدایی از بازیگری و نویسندگی را دلم می‌خواست امتحان کنم و به فضای جدیدی فرای از آنها پا بگذارم. همچنین از طرفی موسیقی پاپ را ترجیح می‌دادم تا اشعارم خوانده شود و در نهایت یک کار پرسر و صدایی از آب دربیاید.

وی افزود: برای ورود به موسیقی احتیاج به یک شور و شوق زیادی بود که خوب این مسئله از سن و سال من فراتر بود اما به دلیل علاقه‌ام به جوان‌های ایرانی این کار را انجام دادم.

وی درباره حضور خود در این گروه بیان کرد: حضور من اجرایی‌تر از این است که فقط پشت صحنه باشم و قرار است تا تلفیقی از سناریو و موسیقی را روی صحنه ببرم و قصه نمایش را مطابق با اشعارم به تحریر درآورم.

رهنما درباره همکاری خود با گروه موسیقی بیان کرد: به طور کل آدم‌های سختی هستند و همین امر کار را دشوارتر می‌کند اما در کل همکاری با این افراد و گروه موسیقی را دوست داشتم.

وی درباره حضور کم خود در نماهنگ سیاه سفید مطرح کرد: در واقع تصمیم گروه بود که من هم جزئی از این نماهنگ باشم و بهتر است صادقانه بگویم که برای حضور پررنگ تر خود در این کار ترسیدم که مورد قضاوت دیگران قرار گیرم و این نماهنگ را بهانه‌ای برای نشان دادن خود در موسیقی بدانند. از طرفی باید بگویم که تمام ترانه‌های من زمینه عاشقانه دارند زیرا که غیر از عاشقانه بودن چیز دیگری را بلد نیستم.

گفتنی است؛ نشست خبری گروه «نقطه‌دار» با حضور علی شوکت، بهاره رهنما، احسان یزدانی، سامان خسروی، شایان مجیدی و سروش بیغشدل در گالری آس برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها