روز جمعه گذشته (۸ ژانویه-۱۸ دی) یک پنگوئن در باغ‌وحش سینسیناتی در ایالت اُهایو امریکا به دنیا آمد. هم‌زمانی این اتفاق با شصت‌ونهمین زادروز "دیوید بویی"، خواننده و آهنگساز مشهور بریتانیایی باعث شد تا هواداران این خواننده‌ی افسانه‌ای در صفحه‌ی فیسبوک باغ‌وحش پیشنهاد بدهند که نام جوجه‌پنگوئن، "بویی" گذاشته شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۳
جوجه‌ پنگوئن مشهور آمریکایی! + تصاویر

به گزارش جام جم نوا ، روز جمعه گذشته (۸ ژانویه-۱۸ دی) یک پنگوئن در باغ‌وحش سینسیناتی در ایالت اُهایو امریکا به دنیا آمد. هم‌زمانی این اتفاق با شصت‌ونهمین زادروز "دیوید بویی"، خواننده و آهنگساز مشهور بریتانیایی باعث شد تا هواداران این خواننده‌ی افسانه‌ای در صفحه‌ی فیسبوک باغ‌وحش پیشنهاد بدهند که نام جوجه‌پنگوئن، "بویی" گذاشته شود.

این پیشنهاد پذیرفته شد و آن‌گونه که "انجلا هاتکی" مدیر روابط عمومی باغ‌وحش سینسیناتی به "سی.بی.اس‌ نیوز" گفته، از همان آغاز به دنیا آمدن این پنگوئن ۴۶ گرمی، در محل نگهداری‌اش، ترانه‌های معروف "دیوید بویی" پخش می‌شده است. اما تنها سه روز بعدتر (صبح دوشنبه ۱۱ ژانویه) خبر مرگ "بویی" در بیمارستانی در نیویورک بعد از ۱۸ ماه مبارزه با بیماری سرطان، مدیران و کارمندان باغ‌وحش را شوکه کرد. آن‌ها می‌گویند که حالا، نام‌گذاری جوجه‌پنگوئن به نام این خواننده‌ی فقید، معنای دوچندانی پیدا کرده و نشانه‌ای خوب برای طرفداران او است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها