خواننده قدیمی حوزه موسیقی پاپ – کلاسیک، جدید‌ترین اجرای خود را اواخر دی ماه سال جاری و در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می‌برد.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۱
کنسرت «یادمان استاد بابک بیات به روایتی نو» روی صحنه می‌رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ایرانیان، مانی رهنما در تاریخ ۲۸ دی‌ماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد و کنسرت «یادمان استاد بابک بیات به روایتی نو» را روی صحنه خواهد برد که در این کنسرت، «علیرضا شمس اسکندری» رهبری ارکستر را بر عهده دارد و نوازنده‌ها و موزیسین‌های سر‌شناسی در کنار مانی رهنما به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این خواننده دی ماه سال گذشته نیز در کنسرتی ویژه در سالن تالار وحدت، کنسرت «آواز و پیانو» را با حضور رضا تاجبخش روی صحنه برد و با غافلگیری‌های فراوان از جمله حضور بی‌مقدمه «حامی» روی صحنه و اجرای زنده این خواننده پس ازمدت‌ها سکوت، همراه شد تا کنسرت سال قبل مانی رهنما با این قبیل اتفاقات و اجرای قدتمند خود این خواننده با همراهی نوازندگانی چون رضا تاجبخش، یاشار خسروی و…، اجرایی قابل توجه و بکر باشد.

مانی رهنما در سال ۱۳۷۷ آلبوم «مرسدس» و در سال ۱۳۷۸ آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از مرحوم شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر کرد که قطعه «پرنده» از آثار شناخته شده و معروف این مجموعه است. در سال ۱۳۷۹ در آلبوم «بغض» دو قطعه را اجرا کرد. آلبومی که به یاد واروژان بود و آهنگسازی تمام قطعاتش از داریوش تقی‌پور بود.

در سال ۱۳۸۰ آلبوم «آخرین غزل» به آهنگسازی داریوش تقی‌پور را منتشر کرد و آلبوم‌های «تموم شد ترانه» و «کجا به خنده می‌رسیم» و «من و تو» از دیگر آثاری بودند که با صدای این خواننده روانه بازار موسیقی کشور شد. او در سال ۱۳۹۲ ترانه طلای روسیاه را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد و این اثر در آن دوره به شدت مورد توجه قرار گرفت.

مانی رهنما در کنسرت ۲۸ دی ماه‌اش با ارکستر بزرگ روی صحنه حاضر خواهد شد و آثارش را اجرا خواهد کرد.

هومن نامداری (کلارینت، سکسفون)، آرین کشیشی (بیس گیتار)، حمزه یگانه (پیانو)، درشن آناند (طبلا)، محمد شعبانی (پرکاشن)، امین طاهری (درامز)، فرمهر بیگلو (ویلن)، رایین نورانی (ویلن)، کوشا صرافی گوهر (ویولا)، ارسلان علیزاده (ویلنسل)، فواد الهی قمشه ای (اوودو. گیتار)، علیرضا خسروی (پرکاشن. تیمپانی)، سجاد نوروزی (پرکاشن)، امیرعلی رحمانی (پرکاشن)، عرفان قوی قلب (پرکاشن)، نسترن قاضیانی (هم خوان)، آرزو فتحی (هم خوان)، امید تاجدوست (هم خوان)، مصطفی کرمی (هم خوان)، مازیار واحدی (هم خوان)، سهیل صارمی (کیبورد)، ژوبین عسگریه (دیجیریدو)، سعید مجازی (دیجیریدو)، آرش رستگار‌زاده (دیجیریدو)، اوستا سواد جان (دیجیریدو)، آریا آروندی (دیجیریدو) و… از جمله نوازنده‌ها و موزیسین‌هایی هستند که در ارکس‌تر مانی رهنما در کنسرت ۲۸ دی ماه ساز می‌زنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها