علی و محمد سعیدی، خوانندگان دوقلوی آواز ایران، در ششمین شب آواز ایرانی به اجرای برنامه می‌پردازند.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۵
خوانندگان دوقلوی آواز ایران در شب آواز ایرانی

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ایرانیان، ششمین شب آواز ایرانی با حضور اساتید، هنرمندان و علاقه‌مندان آواز و موسیقی شنبه ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود که در یکی از بخش‌های آن، شاهد اجرای علی و محمد سعیدی، برادران دوقلوی آواز ایران، خواهیم بود. این در حالی است که صدای این خوانندگان را علی نعمت‌اللهی (نوازنده تار) همراهی می‌کند.

علی و محمد سعیدی که ردیف و تکنیک آواز را نزد اساتید فضل‌‌الله شاهزمانی، محمدتقی سعیدی و محمدعلی کیانی‌نژاد آموختند و مهرماه امسال با ارکستر سمفونیک اصفهان به اجرا پرداختند، این‌بار با اجرایی متفاوت چراغ ششمین محفل شب آواز ایرانی را روشن می‌کنند.

خوانندگان آلبوم موسیقی «ارگ خاموشی» که سابقه اجرای آثاری از استاد عبدالحسین برازنده و جمشید برازنده را دارند، در این برنامه آواز بداهه‌ در ابوعطا و دشتی اجرا می‌کنند.

شایان ذکر است که ششمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه۳۰ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای همگان آزاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها