ناصر چشم آذر پس از سی سال انتظار شبی خاطره‌انگیز برای هوادارانش رقم زد.
کد خبر: ۸۴۵۰۸۹
نوستالژی بی‌نظیر با صدای باران عشق

به گزارش جام جم نوا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر چشم آذر اولین کنسرت خود را پس از سی سال به رهبری «فرهاد هراتی» در 19 مهرماه در تالار وحدت روی صحنه برد.

در ابتدای این مراسم هراتی رهبر ارکستر باران عشق ضمن خوشامد‌گویی به حضار ناصر چشم آذر را روی استیج دعوت نمود و این آهنگساز برجسته در میان تشویق حضار به روی استیج آمده و ضمن ابراز خوشحالی از اینکه پس از سی سال در حضور مردم به اجرای زنده ی اثارش می‌پردازد گفت‌: امیدوارم بتوانیم جواب محبت‌های بی‌دریغ شما عزیزان را بدهیم و اجرای قابل قبولی را تقدیم حضور شما کنیم.

اولین قطعه‌ای که در این کنسرت اجرا شد، قطعه معروف "ای نام تو بهترین سرآغاز " بود که توسط گروه کر کودک و نوجوان نامیرا به رهبری " فرهاد هراتی " برگزار شد و پس از آن قطعه " توانا بود هرکه دانا بود" و هم چنین قطعات خاطره‌انگیز "بوی ماه مهر"، "مادر من"، "صد دانه یاقوت"، "و باز باران" از فیلم خواهران غریب به کارگردانی کیومرث پور احمد توسط ارکستر باران عشق و با همراهی گروه کر نامیرا اجرا شدند.

پس از پایان نخستین بخش این کنسرت، ناصر چشم آذر ضمن یادی از خسرو شکیبایی از حضار در خواست کرد که برای شادی روح این هنرمند فقید فاتحه‌ای تلاوت کنند.

بخش دوم این کنسرت با اجرای بسیار زیبای باران عشق آغاز شده و با اجرای قطعات انتظار و شور عشق پایان یافت.

بخش سوم این کنسرت به اجرای قطعاتی از موسیقی فیلم اختصاص داشت. که موسیقی فیلم‌هایی از جمله "تاراج"، "می خواهم زنده بمانم" و "قصه های مجید" از جمله قطعاتی بودند که در این بخش اجرا شدند.

هم چنین چشم آذر موسیقی فیلم "قارچ های سمی" ساخته "رسول ملاقلی پور" را اجرا و به شهدای واقعه منا تقدیم کرد.

بخش پایانی شب باران عشق با اجرای قطعه ای به نام "رویای عشق" و با حضور "رعنا چشم اذر" دختر 13 ساله ی ناصر چشم آذر و اجرای سلو ویلون توسط وی به یاد کودکانی که والدین خود را در فاجعه منا از دست دادند آغاز شده و با اجرای قطعه " مولا علی" با صدای " حمید رضا گلشن" ادامه یافت.

در ادامه قطعات قدیمی و پر طرفدار "هجرت" و "خلوت" اجرا شدند که مورد استقبال شدید حاضرین در سالن قرار گرفتند.

پس از اجرای این دو قطعه نوبت به قطعه خاطره‌انگیز "خدای آسمان‌ها " رسید، که در هنگام اجرای این قطعه افراد حاضر در سالن با خواندن متن آهنگ گروه ارکستر را همراهی کردند.

و در نهایت با اجرای مجدد "خدای اسمان ها" و "هجرت" در میان تشویق فراوان هوادارن‌، شب باران عشق به پایان رسید.

لازم به ذکر است؛ چهرهایی هم چون: سیروس مقدم، پوران بنایی، فرزانه کابلی، افشین یدالهی، بهروز صفاریان، پدرام کشتکار و محمد سلیمی مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها