در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

دوری چند ماهه شهرام شکوهی برای درمان بیماری +عکس

جام جم نوا: شهرام شکوهی در کنسرت شب گذشته خود با اشاره به اینکه پزشک به او گفته نباید روی صدایش فشار بیاورد، عنوان کرد به خاطر حضور مردم نمی تواند، نخواند و به این ترتیب بازنشسته شدنش را منتفی کرده است.
کد خبر: ۸۳۴۷۰۲
شهرام شکوهی مخاطبانش را به جیغ دعوت کرد+تصاویر

اجرای کنسرت شهرام شکوهی شب گذشته جمعه ۲۰ شهریور ماه با حدود ۴۵ دقیقه تاخیر ساعت ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد.
با پرشدن صندلی های سالن، اعضای گروه موسیقی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه و بعد از پخش چند نماهنگ در جایگاه خود مستقر شدند و بعد از دقایقی شهرام شکوهی نیز به گروه پیوست.
این کنسرت به سرپرستی و رهبری امیرحسین کاشانیان روی صحنه رفت و در آن قطعاتی از آلبوم های قدیم و جدید شکوهی از جمله «مدارا»، «تا نفس هست» و... خوانده شد.
شکوهی بعد از اجرای اولین قطعه این کنسرت با سلام و درود به مخاطبانش از حضور بابک جهانبخش به عنوان مهمان ویژه این کنسرت یاد کرد و گفت: خیلی خوشحالم که باز هم افتخار دارم در خدمت مردم باشم، این چهل و چهارمین اجرای ما در تهران است و من می خواهم شب خوبی را برایتان رقم بزنم.
وی بعد از این مخاطبانش را به قطعه ای شاد و ریتمیک دعوت کرد و از انرژی که از حضار سالن گرفت اظهار رضایت کرد. این قطعه «توبه شکستم» نام داشت و اینگونه آغاز شد: «یاد تو افتادم توبه رفت از یادم/ جان خسته ام را به دست تو دادم»
شکوهی برای قطعه سوم از مخاطبانش پرسید که آیا موافقند که با قطعه ای آرام وی را همراهی کنند و بعد از آنها درخواست کرد که برای نشان دادن موافقت خود جیغ بکشند. این قطعه با تک نوازی آرسام بابایی با ساز ابداعی کمالین که ترکیبی از کمانچه و ویولن است آغاز شد و با دکلمه شکوهی و همراهی مردم ادامه یافت.

سپس شکوهی با یادآوری این نکته که فردا شنبه و روز اول هفته است، عنوان کرد: البته این جمله را بیان نکردم تا ناراحت شوید بلکه می خواهم شما را آنقدر با انرژی به منزل بفرستم که صبح ساعت ۵ از خواب بیدار شوید.
وی سپس آهنگ «اسیر عشق» را که توسط میلاد ترابی تنظیم شده بود همراه با جمعیت حاضر در سالن خواند.
نکته جالب کنسرت شب گذذشته این بود که شکوهی برای همراهی جمعیت سالن با خود، آنها را به جیغ کشیدن دعوت می کرد و به این ترتیب از مخاطبان می خواست تا میزان رضایت خود را از آهنگ بعدی و یا حتی قبلی اعلام کنند.
شکوهی که سال ۹۳ یک عمل قلب باز داشته است در بخشی از کنسرتش عنوان کرد پزشک به او گفته است نباید چندان در حوزه خوانندگی به خود فشار بیاورد و ادامه داد: اما نمی شود برای مردم نخواند بنابراین فعلا بازنشستگی منتفی شده است.
«خیال کن»، «هوس»، «رسوا» و «انگیزه» از دیگر قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد. «انگیزه» آخرین قطعه این کنسرت بود و شکوهی با همراهی دست ها و جیغ های مخاطبان اجرای خود را به پایان رساند.
پویا امینی و احمد پورمخبر و چند تن دیگر از هنرمندان از مهمانان کنسرت شب گذشته شهرام شکوهی بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
۰
۰
بسیار از جام جم ممنونم عااالیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها