جام جم نوا: در دیداری صمیمانه و با حضور علی مرادخانی، پیروز ارجمند و بنیامین بهادری ، حکم سرپرستی فرزاد طالبی بر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به او تقدیم شد.
کد خبر: ۸۱۵۰۲۰
معارفه سرپرست دفتر موسیقی با حضور بنیامین/عکس

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر دیروز با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیرکل مستعفی دفتر موسیقی و فرزاد طالبی سرپرست جدید دفتر موسیقی، در محل دفتر موسیقی برگزار شد.
در این جلسه علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ پیروز ارجنمد، گفت: اخلاق من به این شکل است که وقتی با کسی دوست بشوم این دوستی را ادامه می‌دهم و قرار نیست به دلیل استعفای آقای ارجمند روابط دوستانه ما نیز از بین برود و ما حتما از ایشان در موقعیتی دیگر استفاده خواهیم کرد.
معاون امور هنری وزیر ارشاد در ادامه با معرفی فرزاد طالبی به عنوان سرپرست موقت دفتر موسیقی، گفت: آقای طالبی به دلیل آشنایی با این حوزه فعلا به صورت موقت به عنوان سرپرست دفتر، مسئولیت کارها را برعهده خواهند داشت و امیدورام تا زمانی که در این سمت هستند بتوانند با تکیه بر دانش و تجربیات‌شان در خدمت موسیقی کشور باشند.
در ادامه این جلسه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، طی حکمی فرزاد طالبی را به عنوان سرپرست دفتر موسیقی منصوب کرد.
علی مراد خانی، در این حکم آورده است: نظر به استعفای جناب آقای ارجمند از مدیریت دفتر موسیقی و پذیرش آن از سوی مقام عالی وزارت،جنابعالی تا تعیین مدیرکل به عنوان سرپرست دفتر موسیقی نسبت به اداره امور اقدام فرمایید. ازخداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام شایسته وظایف محوله خواستارم.
فرزاد طالبی دانش آموخته کارشناسی مدیریت از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل را از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق حرفه‌ای وی می‌توان به معاون اجرایی اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرتهران،معاون فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد اشاره کرد. وی همچنین از فروردین ماه سال جاری به عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی دفتر موسیقی مشغول به فعالیت است.
بنیامین بهادری خواننده که در حاشیه این جلسه حضور داشت ضمن قدردانی از زحمات پرتلاش پیروز ارجمند گفت: پیروز ارجمند یک هنرمند واقعی هستند که در دوران فعالیت‌شان این را ثابت کرده‌ اند. (هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها