جام جم نوا: بهروز صفاریان در روزهای گذشته درباره کنسرت احتمالی «محسن چاوشی» در سال ۹۴ توضیح داد.
کد خبر: ۷۹۳۰۲۶
بهروز صفاریان سوتفاهم درباره چاوشی را برطرف کرد!

صفاریان گفت: «فکر می‌کنم که امسال محسن چاوشی برای اولین بار روی صحنه برود و خواسته طرفدارانش را برآورده کند. اما سلیقه خاص او و هماهنگ شدن‌اش با کارگردان‌ها ممکن است این پروسه را تا حدی عقب بیندازد. مطمئنم که این پروسه دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. اما زمان دقیق نمی‌توانم برای آن اعلام کنم. فقط می‌توانم بگویم که محسن در تمرینات لایو بسیار خوب و تاثیرگذار می‌خواند.»

انتشار این صحبت‌ها با برخی واکنش‌ها در فضای مجازی رو به رو شد و برخی از چهره‌ها اعم از برخی مسئولین سایت‌های طرفداری و صفحات شخصی این خواننده، با انتشار متن‌هایی ضمن تکذیب این موضوع، صحبت‌های بهروز صفاریان را مورد حمله قرار دادند و شدت این واکنش‌ها به قدری بود که باعث شد این موزیسین قدیمی توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهد.

بهروز صفاریان درباره این حواشی گفت: «صحبت‌های من کاملا درست و اصولی و بر اساس واقعیاتی بوده که وجود دارند. در این بین از آنجا که فرهنگ هواداری در ایران صرفا در حمایت کورکورانه و حمله‌های اینترنتی تعریف شده، باز هم دیدیم که برخی به خود اجازه دادند که سخنگوی محسن چاوشی شوند. باز هم ضمن تائید همه صحبت‌های خود امیدوارم روزی برسد که فرهنگ طرفداری از یک هنرمند، در ایران به جایی برسد که در جهت تقویت آن آرتیست باشد نه حواشی اینگونه.»

ما‌ه‌هاست که زمزمه‌هایی درباره آغاز تمرینات «محسن چاوشی» برای اجرای کنسرت در جمع‌های خصوصی منتشر شده است که این خواننده همیشه ضمن رد این ادعاها، خبر برگزاری کنسرت خود را تکذیب کرده است. (موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها