نخستین آلبوم رسمی سینا حجازی خواننده موسیقی پاپ اواخر فروردین ماه امسال روانه بازار موسیقی می شود.
کد خبر: ۷۸۶۲۹۳
انتشار اولین آلبوم رسمی سینا حجازی اواخر فروردین

رسول ترابی تهیه‌کننده این آلبوم در گفتگو با مهر گفت: تمامی کارهای مربوط به انتشار نخستین آلبوم رسمی سینا حجازی انجام گرفته و این اثر بعد از میکس و مسترینگ نهایی چند قطعه، تا اواخر فروردین ماه در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: سینا حجازی از آن دسته خوانندگانی است که همواره در اهداف کاری خود متفاوت بودن به معنا و مفهوم واقعی کلمه را تجربه می کند. او در این آلبوم نهایت تلاش خود را انجام داده تا اثری را به مخاطبان موسیقی پاپ ارائه دهد که بتواند نسبت به کارهایی دیگر از حال و هوای متفاوت تری برخوردار باشد.

این تهیه کننده بیان کرد: تمامی قطعات آلبوم غیر از دو قطعه از جدیدترین آثار سینا حجازی هستند که طرفداران تاکنون آنها را نشنیده اند. البته در همان کارهای قدیمی نیز میکس و مسترینگ جدیدی در نظر گرفته شده که حتم دارم مخاطبان از این قطعات نیز راضی خواهند بود. حضور بهترین نوازندگان حرفه ای موسیقی پاپ کشورمان از جمله بهنام ابطحی، همایون نصیری، بابک صفرنژاد و بسیاری دیگر از هنرمندان از نکات قابل توجه این آلبوم است که می تواند برای علاقه مندان جالب توجه باشد.

ترابی درباره کنسرت های این خواننده بعد از انتشار آلبوم گفت: به طور حتم مانند هر آلبوم دیگری که منتشر می شود برنامه ریزی برای کنسرت صورت می گیرد منتها با توجه به نوع ملودی ها و برنامه‌های تازه‌ای که برای کنسرت این خواننده در نظر گرفته ایم فعلا از بیان جزییات آن خودداری می کنم و فکر می کنم بهتر این است بعد از انتشار آلبوم درباره کنسرت صحبت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها