گروه موسیقی «کولی» پنجشنبه 13 شهریورماه قطعاتی از موسیقی فلامنکو هنرمندان مطرح دنیای موسیقی را در تالار ایوان شمس اجرا می کند.
کد خبر: ۷۱۲۸۶۹
کولی ها به تالار شمس می روند

بهروز فرمانی سرپرست گروه «کولی» در تشریح این کنسرت گفت: در این کنسرت موسیقایی بیش از 11 قطعه موسیقایی در سبک فلامنکو با اجرای قطعاتی از هنرمندان صاحب نام این سبک از جمله پاکو دلوسیا، ویسنته آمیگو، توماتیو، خراردو نونز و چیکوئلو توسط هنرمندان ایرانی اجرا می شود.

وی درباره ویژگی های این کنسرت موسیقایی افزود: در فضایی که موسیقی پاپ به شدت جریان موسیقی ایران را تبدیل به یک فضای اقتصادی صرف کرده و در کنسرت های پاپ موسیقی خاصی ارائه نمی شود بنابراین برگزاری کنسرت گروه کولی با توجه به نوه موسیقی که ارائه خواهد داد، می تواند مورد توجه قرار گیرد.

فرمانی گفت: متاسفانه جریانی که در موسیقی کشورمان رایج شده تمام توجه مخاطبان را به سمت و سوی شنیدن موسیقی پاپ که به شدت صنعتی تجاری شده اند کشانده است و این موضوعی که باید بیشتر از اینها به آن توجه کرد.

این نوازنده و آهنگساز در معرفی نوازندگان کنسرت افزود: سعید نجفی، آرین کشیشی، محمد غفاری، حسین مویدخواه، سینا خانی زاده، بهروز آقایی نوازندگان گروه «کولی» هستند که در این کنسرت برنامه های خود را اجرا می کند.

کنسرت گروه «کولی» ساعت 21 پنجشنبه 13 شهریورماه در تالار ایوان شمس برگزار می شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها