خیلی ساده ماجرا را روایت می‌کند. او قرار است جور پسرش را بکشد، کنسرت حافظ لغو شده و حالا برای این‌که خسارت کمتری را متحمل شوند خودش ناگهان آستین بالا زده و تصمیم گرفته روی صحنه برود و هفته آینده قطعاتی از آلبوم‌های «آتشی در نیستان» و «ساقی‌نامه» را اجرا کند.
کد خبر: ۷۱۲۷۷۹
وقتی پدر جورکش پسر می‌شود

صحبت از شهرام ناظری است که روز گذشته در خانه هنرمندان به جمع خبرنگاران آمده بود تا ماجرای لغو کنسرت فرزندش به همراه یک گروه خارجی در ایران را این‌گونه توضیح دهد: قرار بود کنسرت حافظ با نام صلح ایران و با همراهی یک گروه خارجی و همکاری من در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شود. برنامه‌ریزی‌های ما از شش ماه قبل آغاز شده بود، ما با یک گروه خارجی قرارداد بسته بودیم و بسیاری از دست‌اندرکاران آماده بودند تا این برنامه انجام شود.

اما گویا پیش‌بینی‌های آقای شوالیه آواز و پسرش درست از آب درنمی‌آید تا او با اظهار تاسف بگوید: به دلیل این‌که همیشه موسیقی در کشور جدی گرفته نمی‌شود ویزای اعضای گروه صادر نشد و این برنامه لغو شد تا ما دچار خسارت‌های مادی و معنوی شویم. چون آن گروه‌ خارجی وقت‌شان را در شهریور خالی گذاشته بودند و فکر می‌کردند قرار است به ایران بیایند.

حالا شهرام ناظری می‌گوید خودش آستین بالا زده تا یک تنه در تالار کشور بخواند تا به قول معروف جلوی ضرر را از هر جایی بگیرد منفعت باشد.

اما صحبت‌های روز گذشته شهرام ناظری فقط به سود و زیان و اجرای خودش محدود نشد و با پرسش خبرنگاران نسبت به اختلاف پسرش و هوشنگ کامکار هم واکنش نشان داد و گفت: نباید بگذاریم که این آب گل‌آلودتر شود. حافظ یک شخصیت مستقل است، آن سوی دنیا زندگی می‌کند و با ما تفاوت دارد بنابراین من در این باره دخالت نمی‌کنم. هوشنگ کامکار هم اعتقادات خودش را داشته و آزاد بوده انتقاد کند. حافظ هم به عنوان کسی که کار هنری می‌کند حق جواب داشته است.

ناظری همچنین در این نشست از انتشار سه آلبوم تازه‌اش در آینده خبر داد. شاهنامه کردی، یکی از این آلبوم‌هاست. دیگر آلبوم او اشعار نیما یوشیج است و در حال کار روی پروژه‌ای به نام کورش کبیر هم هست.

زینب مرتضایی‌فرد - گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها