جام جم نوا: یک روزنامه چاپ لندن نوشت به احتمال بسیار زیاد، هویت قاتل داعشی - انگلیسی خبرنگار آمریکایی کشف شد. او کسی نیست جز یک خواننده سابق رپ.
کد خبر: ۷۰۹۱۹۷
قاتل خبرنگار آمریکایی خواننده از آب در آمد+عکس

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز نوشت: یک انگلیسی مصری تبار و خواننده سابق رپ در لندن، به احتمال زیاد همان کسی است که در فیلم داعش، خبرنگار آمریکایی را سر برید.
این قاتل 23 ساله در فیلم منتشر شده داعش یک خبرنگار آمریکایی را سر می برد. به نظر می رسد سربریدن این خبرنگار آمریکایی در صحراهای شمال سوریه اتفاق افتاده است.
رنگ پوست، چپ دست بودن و شکل چشم ها همه آن چیزی است که از کارشناسان امنیتی بریتانیا از قاتل داعشی در دست دارند. آنها می گویند این قاتل که در فیلم انگلیسی را به لهجه لندنی صحبت می کند قطعا یکی از شهروندان انگلیسی است که برای پیوستن به داعش به سوریه سفر کرده است.
به نظر می رسد کشف هویت این جلاد داعشی در نتیجه همکاری میان دستگاه های اطلاعاتی امنیتی داخلی (ام آی 5) و خارجی (ام آی 6) بریتانیا به دست آمده است.
همزمان فیلیپ هاموند وزیر خارجه بریتانیا هم با انتشار مقاله ای از کشف هویت جلاد انگلیسی خبرنگار آمریکایی خبر داد.
ساندی تایمز اضافه کرد: جدی ترین گزینه برای جلاد انگلیسی داعش، "عبدالمجید عبدالباری" است که چندی پیش تصاویری از خود در اینترنت منتشر کرد. دراین تصاویر او چند سر بریده انسان در دست داشت.
او اوایل سال گذشته میلادی به سوریه سفر کرد تا به گروه داعش بپیوندد.
این انگلیسی مصری تبار دارای ترانه هایی رپ است. او در جدیدترین نوشته اش در شبکه های اجتماعی توئیتر نوشت: از غرب کافر انتقام خواهیم گرفت. خداوند سرزمین های کفار را برای ما باز خواهد کرد. تا زمان پیروزی اسلام و برافراشته شدن پرچم جهاد، آرام نخواهیم نشست.
این انگلیسی عضو داعش که به احتمال بسیار زیاد قاتل خبرنگار آمریکایی است پسر "عادل عبدالمجید عبدالباری" متهم به بمبگذاری و انفجار دو سفارتخانه آمریکا در نایروبی و دارالسلام در سال 1998 است. این متهم به افراط گرایی اسلامی پس از انفجار سفارتخانه های آمریکایی در سال 1999 به درخواست آمریکا بازداشت شد و پس از گذراندن 12 سال زندان در انگلیس، تسلیم آمریکا شد.(عصر ایران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها